آمبولانس استقرار

همانطور که میدانید رسیدن آمبولانس و امداد رسانی به مصدوم یا بیمار در مکان‌هایی که ازدحام جمعیت وجود دارد، سخت و دشوار است. در این بین گاهی ممکن است بیمار آسیب های جدی دیده و یا حتی فوت شود. از این رو مستقر شدن آمبولانس در مکان های شلوغ قبل از ازدحام جمعیت امری ضروریست. آمبولانس استقرار یکی دیگر از خدمات آمبولانس خصوصی آرمان میباشد.

معرفی آمبولانس استقرار

آمبولانس استقرار یکی از خدماتی است که در طی سالیان گذشته سرویس های خاصی را ارائه داده است.  هم اکنون نیز در تمامی مکان هایی که پیش بینی حادثه در آن می شود. مستقر شده و در صورت لزوم به کار گرفته می شوند. آمبولانس استقرار برای کارخانه های بزرگ و شرکت هایی که دارای کار سخت برای کارگرانشان هستند.و همچنین برای فدراسیون های ورزشی و …. کاربرد دارد. خیلی از وقت ها دیده و یا شنیده اید که به دلیل عدم وجود آمبولانس و کادر پزشکی و یا به موقع نرسیدن آمبولانس های اورژانس بیمارستان ها در مکان هایی پر تردد‌ی که در آن احتمال وقوع حادثه زیاد است بسیاری از مردم جان خود را از دست داده اند.

 

 

"<yoastmark

 

با پیدایش آمبولانس استقرار و استفاده از آن ها در طی سال های گذشته در مکان های مانند فدراسیون های ورزشی و پروزه های صنعتی-عمرانی که در آن افراد زیادی در حال کار و رفت و امد هستند. توانسته ایم تلفات انسانی ناشی از حوادث در این مکان ها را کاهش داده و همچنین متضرر سرمایه های مادی نیز نشویم.

به عنوان مثال وقتی که یک مسابقه ورزشی برگزار می شود و یا نمایشگاهی برپا می گردد. قبل از این که مردم در این مکان ها حضور یابند، آمبولانس استقرار و کادر پزشکی که به همراه دارد در آنجا مستقر می شوند، تا در صورت هر گونه حادثه غیر منتظره‌ای نیرو و آمبولانس آماده به کار وجود داشته باشد.

 

سازمان هایی که از آمبولانس استقرار استفاده می کنند عبارتند از:

 

استادیوم ها و فدراسیون های ورزشی، تیم های ورزشی در رشته های مختلف، بوستان ها و شهرداری ها، موزه ها، مراکز همایش، نمایشگاه ها، دانشگاهها، مجتمع های تجاری، اداری، گروه های فیلمبرداری، بیمارستان ها، مراکز درمانی،  وزارتخانه ها، شرکت های دولتی و خصوصی، کارخانه های مختلف صنعتی،فرودگاه ها، پایانه ها و مراکز اتوبوس رانی و شرکت های حفاری و استخراج نفت و گاز و در کل تمام مراکز و سازمان هایی که درخواست استقرار آمبولانس را دارند.

آمبولانس های استقرار در زیر مجموعه آمبولانس های خصوصی قرار دارند. به این صورت که مراکزخصوصی با دریافت مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش کشور این آمبولانس ها را خریداری و در اختیار می گیرند.و سپس این مراکز با ارگان ها و سازمان هایی که درخواست آمبولانس استقرار را دارند قرارداد بسته و با در اختیار گذاشتن این نوع امبولانس و کادر پزشکی مجرب وظیفه حمل و نقل بیماران در صورت بروز حوادث را دارند. البته قرارداد مربوطه برای این نوع آمبولانس و کادر پزشکی همراه آن تابع مفاد ایین نامه و مقررات وزارت بهداشت می باشد.

 

((مرکز آمبولانس خصوصی آرمان)) با کادری مجرب آماده خدمت رسانی ۲۴ ساعته به شما عزیزان می‌باشد.

اعزام انواع آمبولانس زمینی و هوایی

انواع خدمات درمانی در منزل

آمبولانس خصوصی بین شهری

انتقال پزشکی به صورت شبانه روزی

خدمات همراه بیمار

برترین و با کیفیت ترین خدمات را از ما بخواهید.

برای اطلاعات بیشتر از کانال تلگرام ما دیدن فرمایید.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

تلفن‌های تماس جهت اعزام فوری آمبولانس

۰۹۹۰۵۴۵۴۵۴۲

۰۲۱۴۴۷۶۹۸۸۰

۰۲۱-۴۴۷۶۹۸۸۱