مشاوره تلفنی

برای دریافت خدمات و یا اعزام آمبولانس اولین قدم دریافت مشاوره تلفنی از کارشناسان است.مشاوران باتجربه‌ی مرکز آمبولانس آرمان با سالها سابقه‌ی درخشان تمام وقت آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

مشاوره‌های تلفنی و راهنمایی‌های لازم

 

در بسیاری از موارد راهنمائی کارشناسان و پزشکان اورژانس در واحد ارتباطات می تواند مشکلات بیمار را برطرف نماید. تماس با مرکز اورژانس ، الزاما به معنای اعزام آمبولانس بر بالین بیمار نیست. با انجام مشاوره تلفنی و راهنمایی‌های لازم از اعزام آمبولانس برای موارد غیر اورژانسی جلوگیری می‌شود. در هنگام بروز مشکلاتی از قبیل بیماری قلبی، گوارشی، زنان و زایمان، اعصاب، محیطی، دستگاه اسکلتی میتوانید با ما تماس بگیرید و مشاوران ما سوالاتی مانند: سن بیمار ، سابقه بیماری وی و اینکه در حال حاضر از چه مشکلی شکایت دارد و… را از شما خواهند پرسید؛ که بعد از جمع آوری اطلاعات لازم ، تماس گیرنده در دو حالت ممکن قرار می گیرد.

حالت اول : در بسیاری از موارد راهنمائی کارشناسان و پزشکان اورژانس در واحد ارتباطات می تواند پاسخگوی سئوالات و مشکلات بیمار را برطرف نماید.

حالت دوم: تماسهائی که به اعزام فوری آمبولانس به محل بیمار منتهی می شود.

 

مرکز آمبولانس آرمان، مشاوره تلفنی را جهت آسایش، آرامش و سلامتی هرچه تمام تر  در اختیار هموطنانمان قرار میدهد.

 

۰۲۱-۴۴۷۰۵۱۰۰

مجموعه «اورژانس آرمان» با سابقه سال‌ها خدمت با ارائه انواع خدمات آمبولانس خصوصی و خدمات درمانی در منزل و … به بهترین نحو ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت شبانه روزی است. برای دریافت خدمات و یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

انواع خدمات ما

اعزام انواع آمبولانس زمینی و هوایی

انواع خدمات درمانی در منزل

آمبولانس خصوصی بین شهری

انتقال پزشکی به صورت شبانه روزی

خدمات همراه بیمار

آمبولانس های استقرار

 

تلفن‌های تماس

۰۲۱-۴۴۷۶۹۸۸۱

تلفن مشاوره

۰۲۱-۴۴۷۰۵۱۰۰