چرا آمبولانس خصوصی؟

یک شرکت خصوصی که اقدام به انتقال بیماران به سایر بیمارستانهای دولتی و خصوصی به صورت شبانه‌روزی و طبق ضوابط و مقررات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را انجام میدهد را.آمبولانس خصوصی میگویند. چرا آمبولانس خصوصی ؟ زیرا آمبولانس خصوصی بیماران را اولویت بندی نمیکند.و به هر فردی که از ایشان کمک بخواهد در اسرع وقت رسیدگی می‌کند.  آمبولانس خصوصی آرمان محدود به انتقال بیمار نبوده و خدمات اورژانسی متعددی را به بیماران ارائه مینماید.

چرا آمبولانس خصوصی به تفسیر

آمبولانس خصوصی طبق درخواست همراه بیمار موظف به انتقال بیمار به بیمارستان یا مراکز درمانی درخواستی میباشد. البته با هماهنگی و کسب اجازه از سوپروایزر یا پزشک معالج بیمارستان مربوطه .
گاها همراه بیمار یا شخص بیمار حاضر به بستری یا انتقال به بیمارستان دولتی توسط آمبولانس دولتی نشده و خواستار بستری یا انتقال به بیمارستان های خصوصی می باشد.و از همین جهت انتقال بیمار توسط آمبولانس خصوصی صورت می گیرد.

حال بابت انتقال و جابجائی ، آمبولانس خصوصی موظف به هماهنگی با بیمارستان مربوطه می باشد.که از طریق پزشک مسئول فنی مرکز بیمارستان مربوطه ( سوپروایزر یا پزشک اورژانس بیمارستان ) طبق ارسال شرح حال بیمار هماهنگی انجام و از وضعیت تخت خالی و سانتر بیماری مربوطه و بیمه درمانی بیمار آگاهی کامل پیدا کرده.و به بیمار یا همراه بیمار اطلاع رسانی کند.که برای اقدام به انتقال و بستری تصمیم گیری کنند .
( هدف اصلی ) رایت و سر درگم نشدن بیمار و همراهان بیمار جهت پذیرش و بستری بیمار و انجام شدن هرچه سریعتر کارها می‌باشد . با این کار هم بیمارستان مربوطه از شرح حال بیمار مطلع می‌باشد.و هم بیمار بعد از انتقال به مشکل های هماهنگی و بستری از لحاظ بیمه – ودیعه پذیرشی و یا داشتن تخت بستری برخورد نمی‌کند .

آمبولانس خصوصی آرمان 1

حمل و انتقال بیمار از تهران به شهرستانها و از شهرستانها به تهران

آمبولانس خصوصی بین شهری برای حمل و انتقال بیمار از تهران به شهرستانها و از شهرستانها به تهران دارای تمام تجهیزات و امکانات کافی و معقول می باشد .
بیماران انتقالی معمولا به چند دسته تقسیم می شوند :

– بیماران فوق بدحال یا کد دار که احتیاج به تجهیزات ICU یا CCU دارند.که از بیمارستان به بیمارستان دیگر انتقال داده می شوند .

– بیماران مشکوک به عوارض مغزی و قلبی یا تصادف ( تروما ) که گاها برای انتقال مستلزم به تجهیزات ICU یا CCU می باشند.تا در صورت لزوم استفاده شود.

– بیماران ترخیصی که نیازی به تجهیزات ندارند .

بیماران فوق بدحال یا کددار :
معمولا به بیمارانی که از لحاظ سطح هوشیاری بسیار پایین بوده.و برای انتقال حتما باید از تجهیزات و دستگاه های مجهز به کد ( لوازم احیا ) استفاده شود .
اعم از ونتیلاتور – دیسی شوک – دستگاه فشار سنج – اکسیژن – کیف احیا با تمام تجهیزات و داروهای احیا – ساکشن و خصوصا پرستار ICU کار مسلط به انجام کار در داخل آمبولانس برای انتقال بیمار باشد .

در ادامه…

– بیماران مشکوک به عوارض مغزی یا قلبی یا تروما ( تصادف )
بیماران مغزی یا قلبی معمولا به بیمارانی گفته می شود که در منازل شخصی خود دچار حمله های بیماری می شوند.و عارضه های موجود نشان از کم کای مغزی یا قلبی را دارد که سریعا به پزشک اطلاع رسانی شده و طبق دستورات و اوردر پزشک به بیمارستان یا نزدیک ترین بیمارستان انتقال داده می شوند .
یک سری افراد هم در منزل یا محل کار خود دچار تروما یا شکستی و در رفتگی استخوانها یا مفاصل می شوند.که اگر نیاز به بیمارستان های خصوصی یا دولتی داشته باشند.با هماهنگی با بیمارستان و پزشک مربوطه انتقال داده می شوند .

انتقال چنین بیمارانی حتما باید با آمبولانس کد باشد و تجهیزات کد با ICU و CCU کنار بیمار در داخل آمبولانس بوده که در صورت نیاز استفاده شود .
– بیماران ترخیصی که نیاز به تجهیزات ندارند معمولا توسط آمبولانس های تیپ A جابجا می شوند. البته چنین بیمارانی نسبت به بیماری که داشته اند در حین انتقال از لوازم و تجهیزات مربوطه برای حمل و جابجایی استفاده می شود. که بیمار احساس آرامش و راحتی داشته باشد .
لوازم و تجهیزات جابجایی عبارتند از برانکارد چند منظوره – چیر استریچر – اسکوپ و لوازم اکسیژن تراپی برای بیمار می باشد .

آمبولانس های خصوصی جهت اعزام نوزادان تازه متولد شده و یا نارس

 

آمبولانس های خصوصی جهت اعزام نوزادان تازه متولد شده و یا نارس دارای تجهیزات بروز نقل و انتقال اعم از دستگاه انکوباتور و ونتیلاتور و یا پالس اکسیمتر نوزاد می باشد که جزو لوازم اولیه و اصلی انتقال است .
معمئلا هماهنگی ها و دستور جابجایی نوزاد توسط بیمارستان مبدا با بیمارستان مقصد انجام می شود.و بخاطر شرایط حساس نوزاد پزشکان مربوطه هماهنگ کرده و وظیفه انتقال را به آمبولانس فوق کد یعنی تیپ C می دهند.که با امکانات مناسب نوزاد بیمار را به نحو احسن انتقال دهند .

انتقال بیماران اعصاب و روان و یا معتاد به مصرف مواد مخدر توسط آمبولانس خصوصی

اعزام و انتقال بیماران اعصاب و روان و یا معتاد به مصرف مواد مخدر توسط آمبولانس خصوصی :
چنین بیمارانی توسط نیروهای کارکرده و آموزش دیده جهت انتقال و جابجائی بدون درگیری فیزیکی توسط گفتار و تزریق دارو انجام می شود.که موجبات آرامش و حفظ شئونات از لحاظ ساکنین ساختمان یا آپارتمان فراهم شود و بیمار بصورت سکوت و بدون سرو صدا انتقال داده شود .
آمبولانس مخصوص بیماران اعصاب و روان تیپ A و دارای داروهای آرامبخش و پرسنلی کار بلد و متعهد نسبت به بیماران اعصاب و روان اعم از خانم و آقا می باشند .

آمبولانس خصوصی جهت همکاری و خدمات رسانی به تمامی مراکز اداری و خدماتی یا ورزشی

آمبولانس خصوصی جهت همکاری و خدمات رسانی به تمامی مراکز اداری و خدماتی یا ورزشی آماده می باشد.و برای عقد قرارداد جهت استقرار آمبولانس به همراه پرستار آمادگی لازم را دارد .
آمبولانس خصوصی آرمان برای رفاه حال هم وطنان و همشهریان عزیز و گرانقدر آماده خدمات دهی در هر ساعت از شبانه روز بصورت اورژانسی می باشد و از تمام توان خود استفاده کرده تا بتواند هر چه بهتر کار افراد نیازمند به اورژانس را انجام دهد .

اعزام انواع آمبولانس زمینی و هوایی، انواع خدمات درمانی در منزل، انتقال پزشکی به صورت شبانه روزی، خدمات همراه بیمار از دیگر خدمات آمبولانس آرمان میباشد.

((مرکز آمبولانس خصوصی آرمان)) با کادری مجرب آماده خدمت رسانی ۲۴ ساعته به شما عزیزان می‌باشد.

برترین و با کیفیت ترین خدمات را از ما بخواهید.

برای اطلاعات بیشتر از کانال تلگرام ما دیدن فرمایید.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

تلفن‌های تماس

۰۹۹۰۵۴۵۴۵۴۲

۰۲۱۴۴۷۶۹۸۸۰

۰۲۱۴۴۷۶۹۸۸۱