چرا آمبولانس خصوصی

چرا آمبولانس خصوصی؟ سوالی است که ممکنه از ذهنتان خطور کرده باشد که ما (آمبولانس خصوصی آرمان) قصد داریم در این رابطه توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

 

چرا آمبولانس خصوصی ؟

 

آمبولانس خصوصی دارای ۳ تیپ A و B و C می باشد که هر کدام دارای تعاریف و خدمات مختص خودش طبق نظریه معاونت درمان مربوطه یا وزارت بهداشت می باشد .

آمبولانس خصوصی تیپ A :

آمبولانسی که به منظور انتقال یا درمان‌های اولیه و پایش بیماران، طراحی و تجهیز شده است. این آمبولانس معمولا برای نقل و انتقال افراد در حالت غیر اورژانسی استفاده می شود و دارای تجهیزات چهارگانه اصلی شامل کپسول اکسیژن، برانکار، کیف احیا و ساکشن است .

انتقال و اعزام بیماران
انتقال و اعزام بیماران

آمبولانس خصوصی تیپ B :

آمبولانسی که به منظور انتقال بیمار و درمان‌های پیشرفته طراحی و تجهیز شده است. آمبولانس تیپ B علاوه ‌بر دارا بودن تجهیزات چهارگانه اصلی آمبولانس تیپ A ( کپسول اکسیژن ، برانکار ، کیف احیاء و ساکشن ).مجهز به «DC» شوک و تجهیزاتی مانند پمپ سرم و سرنگ ، ونتیلاتور و در صورت نیاز AED نیز می باشد .

آمبولانسهای بسیار مجهزی هستند.که علاوه بر امکان انتقال بیمار و درمان‌های پیشرفته، امکانات احیاء و ICU و CCU  را در اختیار دارند.و نوعی مرکز اورژانس پرتابل محسوب می شوند .

مجموعه «اورژانس آرمان» با سابقه سال‌ها خدمت با ارائه انواع خدمات آمبولانس خصوصی و خدمات درمانی در منزل و … به بهترین نحو ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت شبانه روزی است. برای دریافت خدمات و یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

انواع خدمات ما

اعزام انواع آمبولانس زمینی و هوایی

انواع خدمات درمانی در منزل

آمبولانس خصوصی بین شهری

انتقال پزشکی به صورت شبانه روزی

خدمات همراه بیمار

آمبولانس های استقرار

 

تلفن‌های تماس

۰۲۱-۴۴۷۶۹۸۸۱

تلفن مشاوره

۰۲۱-۴۴۷۰۵۱۰۰