بهترین آمبولانس های جهان

بهترین آمبولانس های جهان

بهترین آمبولانس خصوصی جهان_800x512

درمقاله ای که پیش روی شما باز شده است، به بهترین آمبولانس های جهان می پردازیم. همانطور که می دانید، ضرورت و اهمیت آمبولانس و کمک به بیماران در همه دنیا شناخته شده می باشد. اما بهترین آمبولانس ها واجد چه صفات و ویژگی هایی هستند؟

این متن کمک می کند تا شما را به بهترین پاسخ برساند. امیدواریم خواندن این نوشتار برای شما سرگرم کننده و مفید واقع شود. جهت آشنایی با بهترین آمبولانس خصوصی در تهران می توانید بر روی لینک آن کلیک نمایید.

بهترین آمبولانس خصوصی در جهان

بهترین آمبولانس های جهان در چه کشوری ساخته می شوند؟

تا قبل از فوریه ۲۰۱۸ آمبولانس هایی که ساخته و به بازار ارایه می شد، کمتر کسی با اصطلاح بهترین آمبولانس های جهان مواجه بود. تا این که دو شرکت موفق و سازنده آمبولانس آمریکای شمالی با هم ادغام شدند. این دو شرکت ، عبارت بودند از: Braun Industries و Demers. این دو شرکت تحت عنوان Demers-Braun به سازمانی بزرگ برای تولید آمبولانس بدل شدند. در همان سال درست در سپتامبر ۲۰۱۸ شرکت سومی به این مجموعه اضافه شد. این شرکت Crestline Coach Ltd نام داشت .

این سه نام تجاری بزرگ از آنجا که در ساخت و طراحی متبکرانه و خلاقیت فراوانی داشتند، توانستند آمبولانس هایی بسازند که در دنیا رقیب نداشته باشد. در حال حاضر این سه شرکت طیف وسیعی از آمبولانس های نجات و امداد ، خودروهای نقلیه ویژه و … را به بازاراهای جهانی ارایه می دهد. به طور میانگین، بالغ بر ۱۸۰۰۰ آمبولانس توسط این شرکت ها به بیست کشور مختلف جهان صادر می شود.

گفتنی است این سه شرکت از قدیمی ترین شرکت های سازنده آمبولانس در آمریکای شمالی محسوب می شوند. به گونه ای که فروشگاه گاری، انواع کالسکه و آمبولانس های اولیه را در کارنامه کاری خود دارد. دمرس  Demers در کبک فعال است و آمبولانس های تیپ یک، دو و سه را در خط تولید خود دارد. آمبولانس های نوع دو نیز در کانادا ساخته می شود . در اوهایو نیز خط مونتاژ فعال است . . همه تجهیزات، شکل و بدنه کابین، ظاهر آمبولانس گویای این مساله است که بهترین آمبولانس جهان متعلق به آمریکای شمالی است .

شیک ترین و بهترین آمبولانس های جهان

اگر صفت شیک بودن را برای بهترین آمبولانس جهان در نظر بگیریم. باید بگوییم، کم نیستند آمبولانس هایی که با بهترین امکانات و مواد ساخته می شوند. آمبولانس ها در سایزها و ظاهر فیزیکی مختلفی ساخته می شوند. رنگ و ماده سوختی این نوع خودروها کاملا به شرکت سازنده بستگی دارد. در ادامه این متن توجه شما را به برخی دانستنی های جالب درباره آمبولانس جلب می کنیم.

قدیمی ترین آمبولانس:

قدیمی ترین آمبولانس به معنای امروزی، آمبولانس تیپ دو بارندور می باشد که در سال ۱۹۵۱ توسط VW Kombi تولید شده است .

شیک ترین آمبولانس :

گرانقیمت ترین و شیک ترین آمبولانس نیز دارای فضای داخلی منحصر به فردی است. برخورداری از پوشش چوب ماهون، وای فای، تلویزیون ماهواره ای و شاید تعجب کنید اگر بگوییم؛ جکوزی، بار و حتی سرآشپز.

این آمبولانس دارای لاستیک های پهن و شاسی بلند است . نوع خودرو نیز لیموزین می باشد که بسیار سواری نرم و راحتی دارد . قمیت اجاره این نوع آمبولانس، سیصد و پنجاه دلار در ساعت می باشد.

آمبولانس دوستدار محیط زیست

اگر مخاطب عزیز ما جزو علاقمندان به محیط زیست باشد، بهترین آمبولانس جهان ، خودرویی است که کمتر به محیط زیست آسیب برساند. به تازگی در اسکاتلند آمبولانسی طراحی و ساخته شده است که به جای بنزین با برق کار می کند. تولید کنندگان این خودرو معتقدند که این آمبولانس بسیار کارکرد تمیز، راحت و مقرون به صرفه ای دارد.

بزرگترین آمبولانس:

در ادامه بحث بهترین آمبولانس جهان باید گفت؛ بزرگترین این نوع خودروها توسط مرکز خدمات دولت دوبی ساخته شده است. طول این آمبولانس برابر با ۶۵.۷۱ فوت است . این آمبولانس بوسیله دکتر مارتین فون برگ ساخته و طراحی شده است . این خودرو امکان جابجایی بیش از ۱۲۳ بیمار و تیم فوریت های پزشکی را داراست.

کوچکترین آمبولانس :

کوچکترین آمبولانس نیز در خدمات آمبولانس پیراپزشکی بریستول در انگلستان ساخته شده است . این خودرو برای بازدید مدارس محلی طراحی شده است .

جمع بندی درباره بهترین آمبولانس های جهان

بهترین آمبولانس جهان عنوان مقاله ای بود که پیش رویتان گذاشته بود. در این مقاله کوشیدیم تا برخی از دانستنی ها و نکات جالب درباره آمبولانس ها را تقدیم تان کنیم. امیدواریم با خواندن این متن اوقات خوبی برای شما ساخته باشیم.

 پیشنهاد مطالعه : دانستنی های آمبولانس

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۲۸ رای

آخرین مطالب