تحولات در نسل جدید آمبولانس

تحولات در نسل جدید آمبولانس

تحولات در نسل جدید آمبولانس

با حضور وسایل نقلیه بدون راننده در جاده‌ها، برخی از دولت مردان به تحولات در نسل جدید آمبولانس فکر می‌کنند. در آینده آمبولانس‌های بدون راننده می‌توانند برخی از خدمات اورژانسی را ارائه دهند تا امدادرسانان به بیماران با خطر بالا رسیدگی کنند. هدف مرکز آمبولانس آرمان، بهرمندی از بهترین سرویس‌ها و خدمات درمانی در انتقال بیماران میباشد و ما از ورود این تحول بزرگ در آمبولانس استقبال میکنیم.

 

نگاهی به تحولات در نسل جدید آمبولانس

 

تقاضا برای خدمات آمبولانس در کشورهای پیشرفته به سرعت در حال افزایش است؛ به دلیل ترکیبی از جمعیت رو به رشد و پیری، افزایش بیماری‌های مزمن و کمبود درمانگاه‌ها و ارائه دهندگان مراقبت‌های اولیه. در حقیقت، یک خدمت وجود دارد که بیشتر از همه شایسته خودکار شدن است: خدمات آمبولانس. آمبولانس بدون راننده و هواپیما‌های بدون سرنشین تحول بزرگی در نسل جدید آمبولانس ها خواهد شد.

آمبولانس بدون راننده و سایر فناوری‌ها می‌توانند برخی از خدمات اورژانسی را از بین ببرند و امدادگران را برای مقابله با بیماران پر خطر آزاد کنند.که هر دقیقه انتظار برای درمان به طور قابل توجهی موجب کاهش احتمال زنده بودن بیمار می‌شود. این شامل بیماران قلبی است که معمولاً پس از ۴ تا ۶ دقیقه دچار آسیب مغزی می‌شوند.

هواپیماهای بدون سرنشین نیز می‌توانند توسط خدمات سلامت و بهداشت برای تحویل تجهیزات پزشکی و دارو به نقاط دورافتاده مورد استفاده قرار گیرند.این امر می‌تواند نیاز آمبولانس به رانندگی بیشتر برای یافتن جایی که بتواند بیمار خود را درمان کند، کاهش دهد. برای نمونه، اگر پزشکی در یک مکان روستایی دورافتاده مجبور باشد بیماری با یک بیماری نادر را درمان کند،.اما در درمانگاه یا بیمارستان محلی، تجهیزات پزشکی لازم را نداشته باشد، یک هواپیمای بدون سرنشین می‌تواند این تجهیزات را تحویل دهد. به همین ترتیب، هواپیماهای بدون سرنشین می‌توانند برای تحویل تجهیزات پزشکی حیاتی به مقصد پیش از ورود آمبولانس مورد استفاده قرار گیرند. این به بیمار اجازه می‌دهد تا به محض رسیدن امدادگران تحت درمان قرار گیرد.

با این حال نگاه ها وتصورات در ابتدای ورود هر تحول جدیدی به عرصه ی زندگی بشر مورد قبول واقع نمی شود.و اغلب افراد علاقمند به استفاده از آمبولانس خودکار نیستند.

شما لایق دریافت بهترین خدمات هستید واین هدف ما (آمبولانس خصوصی آرمان) است.

 

 

 

 

مجموعه «اورژانس آرمان» با سابقه سال‌ها خدمت با ارائه انواع خدمات آمبولانس خصوصی و خدمات درمانی در منزل و … به بهترین نحو ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت شبانه روزی است. برای دریافت خدمات و یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

انواع خدمات ما

اعزام انواع آمبولانس زمینی و هوایی

انواع خدمات درمانی در منزل

آمبولانس خصوصی بین شهری

انتقال پزشکی به صورت شبانه روزی

خدمات همراه بیمار

آمبولانس های استقرار

 

تلفن‌های تماس

۰۲۱-۴۴۷۶۹۸۸۱

تلفن مشاوره

۰۲۱-۴۴۷۰۵۱۰۰

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب