خدمات آمبولانس آرمان

انتقال بیمار به جایی امن یا محلی برای درمان از آغاز یک دشواری برای انسان بوده است. هدف تکنیسین‌ها، کادر پزشکی و خدمات آمبولانس آرمان، بهرمندی بیماران از بهترین سرویس‌ها و خدمات درمانی در انتقال بیماران به بهترین و راحت ترین شکل ممکن است. امید است که به یاری خدا بتوانیم خدمتگذار خوبی برای هموطنان باشیم.

درباره خدمات آمبولانس آرمان بیشتر بدانیم

خدمات آمبولانس
خدمات آمبولانس

آمبولانس آرمان خدماتی همچون: 

 

             به متقاضیان خود ارائه میدهد.

 

برانکارهای چرخ‌دار برای راحتی بیشتر در حمل بیماران، محل مناسب برای نشستن کارکنان آمبولانس، وسایل تخصصی شامل تجهیزات احیاء قلب و ریه‌ها در وضعیت‌های خاص، مخزن اکسیژن و همچنین دستگاه تنفس مصنوعی. همچنین آمبولانس‌ها دارای بی‌سیم و تجهیزات رادیوئی هم هستند که از این طریق وضع بیمار را به بیمارستان اطلاع می‌دهند و ارتباط دائمی آن‌ها با بیمارستان برقرار است. پیشرفته‌ترین آمبولانس‌ها آن‌هایی هستند که به سیستم کامپیوتری مجهز هستند و سابقه بیماری و وضعیت مریض را قبل از رسیدن به بیمارستان موردبررسی و کنترل قرار می‌دهند و بیمار با مجموعه کاملی از اطلاعات و زمینه‌ها، وارد بیمارستان می‌شود و به‌این‌ترتیب از اتلاف وقت هم جلوگیری می‌شود.

 

آمبولانس های ما بسته به نیاز و همچنین عوامل دیگر به۳دسته تقسیم می شوندکه عبارتند از:

 

 

شرایط اضطرار نیازمند نگاه سریع و دقیق مرکز آمبولانس آرمان است.

مجموعه «اورژانس آرمان» با سابقه سال‌ها خدمت با ارائه انواع خدمات آمبولانس خصوصی و خدمات درمانی در منزل و … به بهترین نحو ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت شبانه روزی است. برای دریافت خدمات و یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

تلفن‌های تماس

۰۲۱-۴۴۷۶۹۸۸۰
۰۲۱-۴۴۷۶۹۸۸۱

۰۹۹۰۵۴۵۴۵۴۲