آمبولانس خصوصی بین شهری

مرکز آمبولانس آرمان با اعزام آمبولانس‌ خصوصی بین شهری خود (تیپ A و تیپ B) و کادر پزشکی با تجربه و حرفه ایی آمادگی دارد تا بیماران را از تهران به تمام شهرستان‌های ایران و یا از شهرستان‌ها به تهران منتقل نماید.

آمبولانس‌ خصوصی بین شهری تیپ A و تیپ B 

انتقال بین شهری
انتقال بین شهری

 

آمبولانس خصوصی آرمان برای انتقال بین شهری در نظر دارد بیمارانی را که دوره‌ی درمان را طی کرده اند آمبولانس‌های تیپ A را اعزام نماید تا از امکانات رفاهی مناسب و مقرون به صرفه برای عزیمت به شهرستان‌ها برخوردار شوند. بیماران بد‌حال که در وضعیت ناپایدار هستند نیازمند آمبولانس تیپ B مراقبت‌های ویژه و کادر پزشکی و پرسنل با تجربه هستند.

آمبولانس خصوصی بین شهری آرمان با هدف انتقال بیماران به کلیه‌ی نقاط تهران، کشور و کشور‌های مجاور تاسیس گردیده است و کلیه‌ی مسئولین و پرسنل ما هدف نهایی خود را بهرمندی بیماران از بهترین سرویس‌های درمانی جهت انتقال بیماران به بهترین شکل ممکن قرار داده است.

 

مجموعه «اورژانس آرمان» با سابقه سال‌ها خدمت با ارائه انواع خدمات آمبولانس خصوصی و خدمات درمانی در منزل و … به بهترین نحو ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت شبانه روزی است. برای دریافت خدمات و یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

انواع خدمات ما

تلفن‌های تماس

۰۲۱-۴۴۷۶۹۸۸۰
۰۲۱-۴۴۷۶۹۸۸۱

۰۹۹۰۵۴۵۴۵۴۲