آمبولانس خصوصی

آمبولانس خصوصی (ICU-CCU) دارای تعداد قابل توجهی تجهیزات پزشکی و فضای درمانی در مواقع اضطراری هستند. مرکز آمبولانس آرمان مفتخر است تا به روز‌ترین و مجهزترین آمبولانس‌های مراقبت‌های ویژه را به همراه کادر پزشکی مجرب در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهد.

 

ویژگی‌های آمبولانس خصوصی (ICU – CCU)

"<yoastmark

آمبولانس مراقبت های‌ویژه در خصوص انتقال بیماران بد حالی که در طول مسیرنیاز به درمان پیشرفته و حیاتی دارند.طراحی و تجهیز شده است. کادر پزشکی درون این آمبولانس ها از بین مجرب ترین و حرفه ایی ترین پزشکان انتخاب میشوند.تا بهترین درمان را با کامل ترین تجهیزات در طول مسیر برای بیمار انتخاب نمایند. تجهیزات پرتابل آمبولانس (ICU-CCU) به گونه ای طراحی گردیده است.تا بتوانیم از آنها برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان بهره ببریم. در واقع این تیپ از آمبولانس‌ها به عنوان واحد پیشرفته درمانی محسوب می گردند.و در رده بندی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه ملی استاندارد در گروه B جای گرفته اند. اکثر آمبولانس‌های موجود در مرکز اورژانس آرمان مجهز به تجهیزات مراقبت‌های ویژه می‌باشند.

و اما تجهیزات درون آمبولانس

آمبولانس خصوصی(ICU-CCU) و یا (تیپ B) علاوه بر دارا بودن تجهیزات چهار‌گانه اصلی آمبولانس تیپ A (کپسول اکسیژن، برانکار، کیف احیاء و ساکشن) مجهز به

ونتیلاتور: سیار-فول پارامتر ( واحد کلیه مد‌های تنفسی،حجمی و فشاری)
دستگاه شوک قلبی با قابلیت عملکرد چندگانه دارای نمایشگر علائم حیاتی و …
مانیتور- کیف دارویی- سیستم ساکشن سنترال- سیستم اکسیژن سانترال_ پمپ انفوزیون- پمپ سرنگ_ انواع اسپیلنت ها-کید- ست سوختگی_ ست زایمان- گلوکومتر ، نیز میباشد.

مجموعه «اورژانس آرمان» با سابقه سال‌ها خدمت با ارائه انواع خدمات درمانی در منزل و آمبولانس خصوصی تهران و … به بهترین نحو ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت شبانه روزی است. برای دریافت خدمات و یا مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

انواع خدمات ما

اعزام انواع آمبولانس زمینی و هوایی

انواع خدمات درمانی در منزل

آمبولانس خصوصی بین شهری

انتقال پزشکی به صورت شبانه روزی

خدمات همراه بیمار

آمبولانس های استقرار

 

تلفن‌های تماس

۰۲۱-۴۴۷۶۹۸۸۱

تلفن مشاوره

۰۲۱-۴۴۷۰۵۱۰۰