خدمات اورژانس خصوصی شامل چه مواردی است؟

خدمات اورژانس خصوصی شامل چه مواردی است؟

خدمات اورژانس خصوصی

درباره خدمات اورژانس همین یک نکته بس که در زمانه ای زندگی می کنیم که همه افراد جامعه با خدمات آمبولانس خصوصی  آشنایی نسبی دارند. دامنه این سرویس ها گسترده و متنوع می باشد. آمبولانس خصوصی آماده است در هر شرایطی به شما سرویس بدهد. حتی اگر وخامت مریض تان خیلی نگران کننده نباشد.  اگر مایلید با حوزه فعالیت ها و نقش این واحد بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شرایطی را تصور کنید که در محل کارتان یا خانه یکی از اطرافیان دچار سانحه شده است. اتومبیل شخصی شما در دسترس نیست یا آنقدر دچار اضطراب شده اید که خودتان بیشتر از بیمار نیاز به مراقبت دارید. این شرایط حاد ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. در چنین موقعیتی خدمات آمبولانس خصوصی که روشی علمی و آسان در شبکه بهداشت و درمان است، معنا پیدا می کنند.

شما می توانید با یک تماس ساده سریع ترین ، امن ترین خدمات نقل و انتقال بیمار از خانه به محل درمانی را داشته باشید. پرسنل مجرب و دوره دیده ما با انتخاب کوتاه ترین مسیرها ، با داشتن بهترین تجهیزات و سواد کافی در تامین سلامت از عهده موقعیت بغرنج بیمار برخواهند آمد.

 

در چه مواقعی از خدمات اورژانس خصوصی باید کمک گرفت؟

چنانچه بیمار به هر دلیلی وضعیت سلامتی اش از حالت پایدار خارج شد، می توانید از آمبولانس خصوصی کمک بگیرید.

پر واضح است؛ نقل و انتقال بیمار بدون همراهی تکنسین فوریت های پزشکی  ممکن است وضعیت بیمار را وخیم تر کند.

گاهی ممکن است حادثه بی خبر بر آرامش خانه و خانواده تان مثل یک مهمان ناخوانده وارد شود. شکستگی استخوان، سکته قلبی، مغزی و بسیار موارد دیگر شما را در موقعیتی قرار می دهد تا با مشاوران ما تماس بگیرید.

چنانچه بیمار نیاز فوری به پژشک و تیم درمانی داشته باشد و شما از ترافیک و خیابان های شلوغ نگران هستید، می توانید به خدمات آمبولانس خصوصی اعتماد کنید. خیابان های شلوغ ، چراغ قرمز و ترافیک برای کادر خدمات اورژانس خصوصی معنایی ندارد.

موارد  استفاده از خدمات اورژانس خصوصی

پیشنهاد مطالعه: خدمات اورژانس پزشکی و آمبولانس خصوصی در محل

موارد  استفاده از خدمات اورژانس خصوصی

۱۱۵ یا همان اورژانس عمومی همیشه در دسترس عموم نیست. مگر این که بیمار بدحالی داشته باشید که دچار وضعیت اضطراری است. اما خدمات اورژانس خصوصی دامنه خدماتش گسترده تر است. دسترسی به آن راحت تر بوده و می توانید برای نیازهای کوچک وغیر اضطراری هم روی آن حساب باز کنید.

آمبولانس خصوصی برای جابجایی بیمار ، برای عکس برداری، ویزیت ، سونوگرافی و غیره نیز آماده کمک رسانی است.

یکی دیگر از خدمات اورژانس خصوصی که بسیار ارزشمند است، رساندن بیمار به مراکز و بیمارستان های مورد نظر بیمار و خانواده اش است. در اورژانس ۱۱۵ پرسنل تنها موظف اند تا بیمار را به نزدیک ترین بیمارستان انتقال دهند. به بیانی دیگر بیمار و همراهانش در انتخاب بیمارستان قدرت انتخاب نداشته و در حوزه اختیارات ایشان نیست.

چنانچه بیمار بخواهد به بیمارستان خصوصی منتقل شود، امرش مطاع خواهد بود.

انتقال بیماران ترخیص شده از بیمارستان به خانه نیز از جمله خدمات تیم ماست. اهمیت انتقال بیمار از بیمارستان به خانه مساله مهمی است.

جابجایی بیمار تازه جراحی شده، با اتومبیل شخصی کار درستی نیست.  چه بسا وضعیت ناگواری در راه اتفاق بیفتد. با استفاده از آمبولانس بیمار خود را تحت نظر کارشناسان فوریت های پزشکی به خانه برسانید.

 

نرخ خدمات اورژانس خصوصی

هزینه خدماتی که آمبولانس خصوصی ارایه می دهد به عوامل مختلفی بستگی دارد. این جا به مهمترینها آشاره می شود:

فاصله خانه تا بیمارستان و عددی که کیلومتر شمار نشان میدهد،  در تعیین تعرفه  خدمات اهمیت دارد.

اینکه درحین انتقال بیمار به بیمارستان یا برعکس از کادر پرستاری استفاده کرده باشد، در هزینه ها تاثیر خواهد داشت.

درخواست نیروی مضاعف برای تامین سلامت و آسایش بیمار در نرخ خدمات اضافه خواهد شد.

استفاده از آمبولانس در چه وقتی از شبانه روز  بوده باشد، در محاسبه قیمت ها بی تاثیر نخواهد بود. معمولا ساعاتی که پیک شلوغی خیابان هاست، قیمت را افزایش می دهد.

 

جمع بندی

خدمات اورژانس خصوصی دامنه گسترده و متنوعی را در ارایه کمک رسانی به بیمار داراست. بیمار و همراهنش برای داشتن امکانات بیشتر، در انتخاب بهترین بیمارستان نباید نگرانی داشته باشند.

پرسنل آمبولانس خصوصی از حیث دانش ، تجربه و تعهد کوچک ترین وجه تمایزی با پرسنل اورژانس عمومی ندارند. از این که با ما بودید متشکریم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین مطالب