آمبولانس بیماران اعصاب و روان

آمبولانس بیماران اعصاب و روان

آمبولانس بیماران اعصاب و روان

دراین مقاله قصد داریم، درباره آمبولانس بیماران اعصاب و روان بپردازیم. یکی دیگر از کاربری­های موفق این مجموعه جابجایی این عزیزان است. گاهی اتفاق می­افتد که این بیماران باید به بیمارستان و مراکز درمانی خود مراجعه داشته باشند. این جابجایی با هر وسیله نقلیه شخصی امکان پذیر نیست. اینجاست که آمبولانس خصوصی به کمک آمده و قسمتی از مشکلات آنها را به دوش می­گیرد.

این جابجایی­ها می بایست با کمترین محدودیت زمانی و بیشترین امنیت روحی و روانی برای این عزیزان اتفاق بیفتد.

در بیشتر موارد، بیماران اعصاب و روان یا مجروحین جنگی که از ناحیه اعصاب و روان در رنج­اند، با خودروی شخصی یا خودروهای غیر اورژانسی به مراکز درمانی انتقال داده می­شوند. این گونه خودروها هیچ گونه امکانات لازم درمانی را با خود همراه نداشته و چه بسا ممکن شود، حال بیمار در حین انتقال وخیم­تر شود.

بعضی وقتها هم نیاز است این بیماران با کمک چند نیروی کارآمد و متخصص و با تجهیزات لازم، به شهر دیگری اعزام شوند. در این شرایط استفاده از خدمات اورژانس خصوصی بین شهری لازم می­شود.

آمبولانس بیماران اعصاب و روان

اختلالات رفتاری و روانپزشکی و آمبولانس خصوصی

اختلالات رفتاری و روانپزشکی موجب  ناراحتی یا اختلال در عملکرد رفتاری و روانی  در بعضی از افراد می­شود. این اختلالات از جمله مهم­ترین دلایلی است که موجب می­شود تا اهمیت استفاده از آمبولانس خصوصی را پر رنگ نماید.

این نوع بیماری­ها، به صورت پایدار یا موقتی است. گاهی نیز ممکن است، بیماری در دوره­ ای کوتاه یا بلند مدت؛ نشانه های کمتری داشته باشد. صرفا به این دلیل که بیمار شما فعلا اوضاع روحی و روانی اش خوب است، دلیل بر استفاده از خودرو شخصی نیست. چه بسا در حین انتقال، بیماری عود کند. لذا پیشنهاد میکنیم حتما از آمبولانس خصوصی استفاده کنید.

می توانید، مقاله ای را که در همین رابطه نوشته شده است و اجاره آمبولانس خصوصی نام دارد ، مطالعه بفرمایید.

در هر صورت، درمان اختلالات روانی و زیر نظر گرفتن آنها در هنگام جابجایی این عزیزان نیاز به تجربه، تخصص و تجهیزات کافی دارد. که این امر مستلزم تماس با مشاوران آمبولانس خصوصی است.

معمولاً بیمارانی که با آمبولانس خصوصی انتقال داده می شوند، افرادی هستند که این بیماری ها را داشته اند:

  • افسردگی
  • اختلال دو قطبی
  • آلزایمر
  • روان پریشی

این عزیزان، نیازمند به کادر مجربی است که بتوانند در صورت لزوم به آنها امدادرسانی کنند.

اختلالات رفتاری و روانپزشکی و آمبولانس خصوصی

چرا امبولانس بیماران اعصاب و روان دارای اهمیت است؟

بعضی از افراد درگیر به اختلالات روانی هرگز بیماری خود را جدی نگرفته یا قبول نمی کنند که دچار وضعیت نامناسب روحی و روانی هستند. لذا خود و خانواده‌اشان را در شرایط سختی قرار می دهند. همکاری این افراد با اعضای خانواده دور از ذهن است. خانواده نیز قادر به کمک صحیح و اصولی برای این عزیزان نیستند.

لذا استفاده از آمبولانس خصوصی و کمک از تکنسین‌های اورژانس لازم الاجرا است

شیوه درست و موثر ارتباط با این افراد، بسیار مهم است. چنانچه این ارتباط به درستی شکل نگیرد، امکان وخیم شدن وضعیت بیمار بیشتر شده و مدت زمان بهبود آنها به عقب می­افتاد.

آمبولانس بیماران اعصاب و روان، با در اختیار داشتن وسایل و امکانات لازم و حرفه ای قادر است، مراحل جابجایی بیمار را از منزل به بیمارستان را به شیوه ای صحیح فراهم آورد. تکنسین­های اورژانس خصوصی قادر خواهند بود با برقراری صحیح با بیمار او را متقاعد کرده تا با آنها همکاری کرده و به مراکز درمانی انتقال داده شود.

 

خدمات قابل ارایه در آمبولانس بیماران اعصاب و روان چیست؟

آمبولانس بیماران اعصاب و روان از مجموعه ای تشکیل شده است که عبارت است از

  • یک پرستار بهداشت و روان
  • پیراپزشک
  • و تجهیزات لازم و مختص این گروه افراد.

این مجموعه به خوبی نیاز این افراد و خانواده ایشان را در راستای حمل و نقل اصولی و ایمن را پاسخ می دهد.

خدمات قابل ارایه در آمبولانس بیماران اعصاب و روان چیست؟

 

جمع بندی

در این مقاله آموختیم که آمبولانس خصوصی برای انتقال بیماران اعصاب و روان دارای چه امکاناتی است. ضرورت استفاده از این نوع خودروهای سلامت عمومی ، پیش روی نگاه پر مهرتان قرار گرفت همچنین درباره اهمیت وجودی این نوع آمبولانس­ها نیز مطالبی آموختیم. امیدواریم این مطالب برایتان مفید بوده باشد. انتقادات سازنده و پیشنهادهای خوب شما می­تواند ما را در ادامه این مسیر دلگرم نماید. از این که با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید، متشکریم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین مطالب