آمبولانس پزشکی خصوصی

آمبولانس پزشکی خصوصی

آمبولانس پزشکی خصوصی

آمبولانس پزشکی خصوصی یکی از بهترین سرویس‌ ها برای انتقال مصدومین و بیماران به مراکز درمانی است، در آمبولانس‌ های خصوصی تجهیزات ضروری برای حفظ سلامت و علائم حیاتی بیمار وجود دارد. به همین دلیل برای بیمارانی که شرایط اورژانسی دارند یا حال آن‌ها وخیم است، می توان اقدام به درخواست آمبولانس خصوصی کرد. آمبولانس‌ های خصوصی دارای پرسنل فوریت های پزشکی و پرستاران با تجربه هستند که می‌ توانند به خوبی به حفظ جان بیماران و پیشگیری از ایجاد حوادث ناگوار برای آن‌ها کمک کنند.

هزینه اعزام آمبولانس خصوصی چقدر است؟

هزینه اعزام آمبولانس خصوصی به موارد مختلفی بستگی دارد، برای مثال مسافت جابجایی بیمار، نوع ماشین درخواستی و تجهیزات و لوازم پزشکی مورد استفاده از مهم ترین مواردی هستند که روی تعیین قیمت اعزام آمبولانس تاثیر می‌ گذارند.
معمولا هزینه اعزام آمبولانس بین شهری نسبت به درون شهری بیشتر است، علاوه بر این، هر چقدر از تجهیزات تخصصی استفاده شود ممکن است هزینه و قیمت آمبولانس خصوصی افزایش پیدا کند. بهتر است قبل از درخواست آمبولانس، ابتدا از هزینه آن آگاه شوید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

مزایای اعزام آمبولانس خصوصی چیست؟

استفاده از آمبولانس پزشکی خصوصی می‌ تواند مزیت‌ های فراوانی داشته باشد، از مهم‌ ترین مزیت استفاده از این آمبولانس می‌ توان به ارسال سریع‌ تر بیمار به بیمارستان اشاره کرد. معمولاً مراکزی که آمبولانس خصوصی ارائه می‌ دهند از بهترین ماشین‌ ها و تجهیزات استفاده می‌ کنند به همین دلیل دارای ایمنی بالایی هستند.
در این آمبولانس ها می‌ توان انواع تجهیزات ضروری به منظور کمک به بیماران را پیدا و برای احیا و نجات جان بیماران از آن‌ها استفاده کرد. در برخی مواقع آمبولانس‌ های دولتی یافت نمی‌ شوند یا خدمات خوبی به شهروندان ارائه نمی‌ دهند، به همین دلیل بهتر است برای انتقال مصدوم، با سرعت بالا و حفظ جان ایشان، از انواع آمبولانس‌ های خصوصی استفاده شود.

معرفی انواع آمبولانس های خصوصی
آمبولانس‌ های خصوصی دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه مهم ترین آن‌ها را معرفی می‌ کنیم:
● آمبولانس کد دار
● آمبولانس تیپ A
● آمبولانس تیپ B
● آمبولانس تیپ C
● آمبولانس vip
● آمبولانس استقرار
● آمبولانس اورژانس در محل

مراحل اعزام آمبولانس

برای ارسال آمبولانس های خصوصی، مراحل اعزام، به صورت زیر انجام می‌ شود:
۱. در ابتدا باید با مرکز اورژانس مورد نظر تماس گرفته و تمام اطلاعات بیمار از جمله سن، جنسیت و نوع بیماری را در اختیار آن‌ها قرار دهید.
۲. سپس بر اساس حاد بودن مشکل بیمار، اقدام به مشخص کردن ساعت و زمان اعزام آمبولانس می‌ شود.
۳. در اکثر مواقع هزینه آمبولانس پس از رسیدن آن به محل، توسط مسئول آمبولانس اخذ می‌ گردد.

معرفی خدمات مراکز اورژانس خصوصی

بسیاری از مراکز اورژانس شهری علاوه بر انتقال بیماران به درمانگاه، خدمات دیگری نیز ارائه می‌ دهند. در ادامه برخی از مهم‌ ترین خدماتی که مراکز اورژانس خصوصی به افراد متقاضی ارائه می‌ دهند را معرفی می‌ کنیم:

● اعزام انواع آمبولانس‌ های هوایی و زمینی.
● ارائه آمبولانس‌ های خصوصی بین شهری
● خدمات همراه بیمار
● آمبولانس‌ های استقرار
● انتقال پزشکی به صورت ۲۴ ساعته
● انتقال بیمار و مصدوم به درمانگاه به صورت شبانه روزی

مزایای اعزام آمبولانس خصوصی

اهمیت استفاده از آمبولانس پزشکی خصوصی در مواقع ضروری

نجات جان افراد در مواقع ضروری یکی از مهم ترین مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار است، در نظر داشته باشند آمبولانس‌ های خصوصی به دلیل داشتن بهترین تجهیزات درمانی روز جهان می‌ توانند نقش مهمی در حفظ جان بیماران و پیشگیری از ایجاد حوادث و اتفاقات ناگوار برای آن‌ها داشته باشند.
در برخی مواقع مراکز دولتی خدماتی مانند آمبولانس بین شهری یا مناطق دور ارائه نمی‌ دهند به همین دلیل برای حفظ جان افراد از خطر مرگ، بهترین کار استفاده از آمبولانس‌های خصوصی است. این آمبولانس‌ها به دلیل استفاده از کادر درمان و پرستاران ماهر و با تجربه، می‌ توانند در نجات جان بیماران و حفظ سلامت آن‌ها بیشترین نقش را داشته باشند.
علاوه بر این، هزینه دریافتی آن‌ها نسبت به خدمات متنوعی که ارائه می‌ کنند به صرفه بوده و شما با اطمینان فراوان می‌ توانید اقدام به سفارش این آمبولانس‌ ها برای بیماران خود کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آمبولانسهای خصوصی شرکت آرمان کلیک کنید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

آخرین مطالب