انتقال بیماران اعصاب و روان و آمبولانس خصوصی

انتقال بیماران اعصاب و روان و آمبولانس خصوصی

قبل از انتقال بیماران اعصاب و روان چه اقداماتی باید انجام داد؟

انتقال بیماران اعصاب و روان و آمبولانس خصوصی  : در این مقاله به بیماران اعصاب و روان می پردازیم. کادر مجربی که در این نوع خودرها خدمت می­کنند، دارای تجارب و مهارتهای لازم در این زمینه هستند. بررسی احتمالات رفتارهای پرخطر، نحوه صحیح امدادرسانی، در زمان حملات عصبی و استفاده از داروهای مجاز از جمله مهارت ها و دانشی است که در اختیار پرسنل آمبولانس اعصاب و روان می باشد. این تجارب می­تواند در کمترین زمان ممکن و با بهترین خدمات ارایه شده و ایمن ترین روش ها بیماران را به مراکز درمانی انتقال دهد.

انتقال بیماران اعصاب و روان و آمبولانس خصوصی

انتقال  بیماران اعصاب و روان چگونه انجام می­شود؟

انتقال بیماران اعصاب و روان و آمبولانس خصوصی جابجایی با ایمنی بالا در بهبود سریع بیماران اعصاب و روان کمک زیادی می­کند. خوشبختانه وزارت بهداشت نیز برای این مساله سیاست­های جداگانه اتخاذ کرده است که نشان از اهمیت این موضوع دارد. این قوانین دارای نظام مندی­های است که طبق آن می­بایست خدمات حمل و نقل بیمار تنها توسط آمبولانس­های ویژه صورت بگیرد .

حتی انواع دیگر آمبولانس های دیگر نیز مجاز به جابجایی این افراد نیست. متاسفانه در بسیاری از موارد گزارش شده است که برای انتقال بیماران اعصاب و روان با توسل به خشونت و دخالت نیروی انتظامی و دستبند زدن به این عزیزان انجام شده است.

رفتاری نادرست که سلامت و بهبودی را به تاخیر می اندازد. در مواقعی که احتمال بروز خشونت در این افراد پیش بینی می شود یا امکان دارد حالات روحی و روانی آنها دچار تغییرات زیادی شود، می بایست از آمبولانس خصوصی و خدماتی که ارایه می دهد، کمک گرفت.

ما یک پزشک نیز همراه کادر حاضر در آمبولانس اعزام می کنیم. تا مراقبت ها و پایش های بیمار به درستی انجام بگیرد. مدیریت موقعیت به این طریق،  زمینه یک رویکرد  مناسب در تامین امنیت روحی و مراقبت بهینه از آنها فراهم می کند.

 

جابجایی با امنیت بالا ، نیازمند هماهنگی های مراقبت بالینی با روش های اصولی در جابجایی صحیح است. این نکته بر مبنای نگرش های ایمنی و رعایت دستورالعمل های وزارتخانه می باشد. دستور العمل حمل و نقل بیماران اعصاب و روان بر اساس محدودیت زمانی است یعنی در کمترین زمان ممکن می بایست این افراد به مراکز درمانی اعزام شوند.

انتقال بیماران اعصاب و روان چگونه انجام می¬شود؟

شش هدف مراقبت های پزشکی در انتقال بیماران اعصاب و روان

نشانه های پزشکی را جدی بگیرید،

بحران پیش آمده را خیلی سریع برطرف کنید،

از اصرار کردن و اعمال خشونت بپرهیزید،

با حداقل محدودیت ها اقدام به درمان کنید،

یک گروه درمانی ایجاد کنید.

علل و علائم پزشکی را در نظر بگیرید،

از یک برنامه از پیش تعیین شده پیروی کرده و مراقبت های پس از آن را جدی بگیرید.

قابل ذکر است برای سرعت در خدمات رسانی بیماران اعصاب و روان به نزدیک ترین یا مناسب ترین مراکز درمانی انتقال داده می شوند و تمام نشانه ها و علایم و رفتارهای سرزده در حین جابجایی از ایشان به پزشکان و پرستاران مرکز درمانی گزارش داده می شود.

 

چه هنگامی تقاضای آمبولانس برای این بیماران را داشته باشیم؟

هرگاه بیمار شما این نشانه ها را داشته باشد ، می توان به مشاوران ما تماس گرفته و تقاضای آمبولانس بیماران اعصاب و روان داشته باشید. این نشانه ها عبارتند از :

 

روان پریش،

اختلال دوقطبی یا مانیا دوقطبی ،

افسردگی و اضطراب،

دلیریوم،

زوال عقل یا آلزایمر،

وقت هایی که فرد به خود یا به اطرافیان قصد صدمه زدن داشته باشد،

بیمار نتواند از خودش مراقبت کند،

زمانی که فرد به خود یا دیگران آسیب رسانده است،

استعمال مواد مخدر و روان گردانها.

قبل از انتقال بیماران اعصاب و روان چه اقداماتی باید انجام داد؟

افرادی که با بیماران اعصاب و روان زندگی می کنند، نیازمند دریافت مراقبت های ویژه هستند. چنانچه فردی از خود رفتار خشونت آمیزی نشان داد، خیلی سریع با مرکز ما تماس گرفته و تقاضای آمبولانس کنید. قبل از رسیدن آمبولانس با راه کارهایی که بلد هستید، او را آرام کرده و از تنش های بیشتر جلوگیری کنید.

قبل از انتقال بیماران اعصاب و روان چه اقداماتی باید انجام داد؟

سخن پایانی

در این مقاله که تقدیم نگاه تان شد، به موضوع انتقال بیماران اعصاب و روان اشاره کردیم. این که تکنسین­ها و کادر مجرب حاضر در آمبولانس چه توانایی­های داشته و در حین انتقال چه اقداماتی انجام می­دهند. در انتها یادآور می­شویم این خدمات به صورت شبانه روزی بوده و در تمامی نقاط شهر امکان اعزام آمبولانس هست.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین مطالب