بهترین آمبولانس‌ ها در جهان

بهترین آمبولانس‌ ها در جهان

بهترین آمبولانس‌ ها در جهان

بهترین آمبولانس‌ ها در جهان کدامند؟ این آمبولانس‌ ها چه ویژگی‌ ها و مشخصاتی دارند؟ بهترین آمبولانس‌ های جهان متعلق به کدام کشورها هستند؟ بهترین آمبولانس‌ ها آن دسته از آمبولانس‌ هایی هستند که بیش ترین و بهترین امکانات را جهت حمل بیمار از مرکز سانحه تا بیمارستان داشته باشند. در بسیاری از کشورها آمبولانس‌ ها به امکانات و تجهیزات پزشکی مجهز هستند و تلاش بر این بوده است که این وسیله بهترین شرایط را برای بیمار تا رسیدن به بیمارستان به وجود بیاورد. در ادامه این مقاله برخی از بهترین آمبولانس‌ ها در جهان را معرفی می‌ کنیم.

معرفی بهترین آمبولانس ها در جهان

  1. آمبولانس Lotus Evora دبی

اگر نام این آمبولانس را شنیده‌ اید، باید بگوییم که آمبولانس لوتوس اورا یکی از مجهزترین و شیک‌ ترین آمبولانس های جهان محسوب می‌ شود که در کشور دبی به بیماران خدمات رسانی می‌ کند. این آمبولانس کلیه امکانات رفاهی را جهت آسایش بیمار دارد.

  1. آمبولانس سوپر توکیو

آمبولانس سوپر توکیو یکی دیگر از آمبولانس‌ های مجهز و در عین حال بزرگ است که فضای کامل و کافی جهت حمل چندین نفر را دارد. این آمبولانس به بسیاری از امکانات رفاهی بیمار و تجهیزات پیشرفته پزشکی مجهز می‌ باشد و یکی از معروف‌ ترین آمبولانس‌ های جهان به شمار می‌ رود.

  1. آمبولانس مرسدس بنز Citaro

شاید بتوان به جرات این آمبولانس را بزرگ ترین آمبولانس جهان دانست که امکان جا به جا کردن ۱۲۳ نفر را به طور کاملاً هم زمان دارد. در کنار این ویژگی شاخص و قابل توجه آمبولانس مجهز به امکانات و تجهیزات پزشکی نیز می باشد.

  1. آمبولانس مسلح Repurposed Armored

این آمبولانس برای مناطق نظامی مناسب است و یکی از مجهزترین آمبولانس‌ های جهان محسوب می‌ باشد. با وجودی که ظرفیت آن کم است، اما بسیاری از تجهیزات اولیه پزشکی را جهت آسایش و رفاه حال بیمار در اختیار دارد و در مناطق نظامی تردد می‌ کند.

  1. آمبولانس Arctic

این آمبولانس توسط کشور آلاسکا طراحی و تولید شده است و برای مناطق برفی گزینه بسیار مناسبی می‌ باشد. بنابراین برای مکان‌ هایی که امکان تردد آمبولانس‌ های معمولی وجود ندارد، این آمبولانس بهترین گزینه محسوب می‌ شود.

  1. آمبولانس لاکچری Limo

اگر بخواهیم یک آمبولانس مجهز را به عنوان لاکچری‌ ترین و لوکس‌ ترین آمبولانس جهان معرفی کنیم، احتمالاً گزینه نخست ما آمبولانس لاکچری لیمو باشد. این آمبولانس بسیاری از امکانات لوکس از جمله وای فای را دارد، علاوه بر آن که کلیه امکانات و تجهیزات پزشکی در داخل این آمبولانس فراهم می‌ باشد و حتی بسیاری از مراحل اولیه درمان برای بیماران و افراد سانحه دیده با اوضاع وخیم در داخل آن فراهم است.

  1. آمبولانس Pediatric شهر کانزاس

این آمبولانس بسیار سنگین، امکانات زیادی از جمله تزیینات کودکانه و هم چنین امکان پخش موسیقی را دارد. بنابراین برای جا به جا کردن بیماران خردسال و کودکان گزینه ای مناسب محسوب می‌ شود، چون یک محیط کاملاً آرام و امن برای آن ها به وجود می‌ آورد.

  1. آمبولانس مرسدس بنز Amg

این آمبولانس ویژه فرمول یک طراحی و ساخته شده است تا بتوانند رانندگان زخمی را در کم ترین زمان و با سرعت بالایی به بیمارستان انتقال دهد. حداکثر سرعتی که این آمبولانس‌ ها می‌ توانند طی کنند ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌ باشد.

  1. آمبولانس Under Pressure jet

در طراحی و ساخت این آمبولانس از موتور جت استفاده شده است به طوری که حتی می‌ تواند در مسابقات مختلف نیز شرکت کند. این آمبولانس برای مواقعی بسیار مناسب و ایده آل است که بیمار یا فرد مصدوم با مشکلات بسیار جدی مواجه است و باید در کم ترین زمان ممکن به مراکز درمانی و بیمارستان‌ ها انتقال داده شود.

معرفی بهترین آمبولانس ها در جهاننتیجه‌ گیری

در این مقاله برخی از بهترین آمبولانس‌ های جهان را بررسی کردیم. از آن جایی که آمبولانس خصوصی و امکانات آن نقش بسیار بالایی جهت آسایش و رفاه بیماران تا رسیدن به بیمارستان دارند، بنابراین همواره در کشورهای مختلف این آمبولانس‌ ها را به امکانات پزشکی مختلف تجهیز می‌ کنند. به طوری که بسیاری از این آمبولانس‌ ها مطابق با تکنولوژی و دانش روز طراحی و تولید شده‌ اند. در سایت آمبولانس خصوصی آرمان بیش تر با بهترین آمبولانس‌ های جهان و امکانات هر کدام نحوه درخواست آمبولانس خصوصی، انواع آمبولانس‌ های خصوصی و غیره آشنایی پیدا کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۹ از ۵
از مجموع ۴۰ رای

آخرین مطالب