کرایه و رزرو آمبولانس خصوصی

کرایه و رزرو آمبولانس خصوصی

کرایه و رزرو آمبولانس خصوصی

کرایه و رزرو آمبولانس خصوصی چگونه امکان‌ پذیر است؟ آیا با نرخ تعرفه و کرایه آمبولانس‌ های خصوصی آشنایی دارید؟ کرایه و نرخ تعرفه در آمبولانس‌ های خصوصی به صورت یک قیمت پایه مشخص می‌ شود، اما علاوه بر مسیر و مسافت طی شده موارد دیگری نیز مانند نوع آمبولانس اعزام شده، وضعیت بیمار و غیره نیز بر روی قیمت آن تاثیرگذار می‌ باشد، بنابراین می‌ توان گفت آمبولانس‌ ها قیمت‌ های متفاوتی با یکدیگر دارند. در این مقاله کرایه و رزرو آمبولانس خصوصی را بررسی می‌ کنیم.

آشنایی با نحوه کرایه و رزرو آمبولانس خصوصی

گفتیم که با وجود این که ممکن است یک قیمت به عنوان پایه جهت کرایه و نرخ تعرفه آمبولانس خصوصی تعیین شود اما همواره موارد متعددی این قیمت را تحت تاثیر قرار می‌ دهند، به همین دلیل است که نمی‌ توان قیمت ثابتی را برای آمبولانس در نظر گرفت. موارد تاثیرگذار بر نرخ تعرفه و کرایه آمبولانس خصوصی عبارتند از:

  1. مسافت طی شده با آمبولانس

اولین موضوعی که بر روی قیمت و تعرفه کرایه رزرو آمبولانس خصوصی تاثیرگذار است، مسافتی است که آمبولانس جهت حمل بیمار طی می‌ کند. واضح است در زمانی که آمبولانس بیمار را از بیمارستانی به بیمارستان دیگر و یا در داخل شهر انتقال می‌ دهد هزینه‌ های کمتری در مقایسه با زمانی خواهد داشت که قصد جابجایی بیمار را از شهری به شهر دیگر دارد.

  1. وضعیت بیمار

گاهی اوقات از آمبولانس تنها جهت انتقال دادن بیمار به بیمارستان استفاده می‌ کنیم و بیمار با مشکلات حاد مواجه نیست، در چنین مواقعی یک آمبولانس کاملاً معمولی برای حمل بیمار کفایت می‌ کند و نیاز به آمبولانس با تجهیزات پیشرفته پزشکی نیست. چون هر چه آمبولانس پیشرفته‌ تر و مجهزتر باشد، قیمت‌ های بیشتری خواهد داشت. از طرفی اگر بیمار در یک شرایط حاد قرار داشته باشد، نیاز است که یک پرستار مجرب یا یک پزشک به همراه کادر آمبولانس به محل اعزام شود که در این حالت باز هم هزینه‌ های کرایه و رزرو آمبولانس افزایش خواهد یافت.

  1. مکان‌ های دشوار و صعب العبور

گاهی اوقات مصدوم یا فرد بیمار در مکان‌ های بسیار دشوار و صعب العبوری مانند کوه، صخره و غیره قرار دارد که در این حالت آمبولانس باید مسافت طولانی را تا رسیدن به آنجا طی کند. حتی گاهی نیاز است که یک کادر پزشکی مجرب به همراه آمبولانس به محل مورد نظر اعزام شود یا مثلاً اگر امکان تردد آمبولانس زمینی به مکان مورد نظر نباشد، باید از آمبولانس‌ های هوایی استفاده کرد. به طبع در چنین شرایطی نیز کرایه و رزرو آمبولانس قیمت بیشتری خواهد داشت.

  1. استفاده از داروهای مختلف

با وجود که برخی از اقدامات اولیه در کلیه آمبولانس‌ ها انجام می‌ شود، اما گاهی اوقات اگر بیمار یا مصدوم در وضعیت وخیمی قرار داشته باشد، لازم است که از داروها و تجهیزات پزشکی مختلف برای نجات جان وی استفاده کرد که در این حالت هزینه داروهای استفاده شده نیز بر عهده بیمار خواهد بود. یا مثلاً در برخی موارد نیاز به حضور پزشک داریم تا بتواند درمان را از همان محل حادثه شروع کند که هنگام درخواست آمبولانس حتماً باید وضعیت بیمار و مشکل به وجود آمده آن را مطرح کنید. اگر پزشک به محل اعزام شود، آمبولانس هزینه‌ های بیشتری از شما دریافت می‌ کند.

  1. تاثیر میزان توقف و استقرار آمبولانس در کرایه و رزرو آمبولانس خصوصی

اگر وضعیت بیمار به گونه‌ ای باشد که آمبولانس مدت زمان طولانی را در محل توقف و استقرار داشته باشد، قطعاً هزینه‌ های اضافی را برای شما رقم می‌ زند که باید آنها را پرداخت کنید.

نرخ کرایه و مسافت طی شده با آمبولانس خصوصی

نتیجه‌ گیری

در این مقاله کرایه و رزرو آمبولانس خصوصی و مواردی که بر روی قیمت رزرو آمبولانس تاثیرگذار هستند را بررسی کردیم. آمبولانس‌ ها متفاوت هستند و در شرایط متفاوتی نیز به محل حادثه اعزام می‌ شوند. بنابراین نمی‌ توان قیمت واحدی را برای کلیه آمبولانس‌ ها در نظر گرفت و این موضوع به مواردی مانند وضعیت جسمانی بیمار، مسیر طی شده توسط آمبولانس، مدت زمان استقرار و توقف آمبولانس در محل حادثه و غیره بستگی دارد. در سایت آمبولانس خصوصی آرمان بیشتر با کرایه و رزرو آمبولانس خصوصی آشنا شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۹ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

آخرین مطالب