آمبولانس خصوصی جنوب تهران

آمبولانس خصوصی جنوب تهران

آمبولانس خصوصی شهرک غرب

آمبولانس خصوصی در جنوب تهران آماده عقد قرارداد با ساکنین محترم این منطقه از پایتخت می باشد. این پایگاه ضمن برخورداری از کادری تحصیل کرده دارای تجهیزات پزشکی است. همانطور که مستحضر هستید، زمانی که وضعیت بیمار از حالت طبیعی خارج می شود، حضور به موقع آمبولانس ضروری خواهد بود.

آمبولانس ها قادرند مسیر طولانی خانه تا بیمارستان را در فاصله کوتاهی طی کنند. در این فاصله پرسنل فوریت های پزشکی در حین انتقال به وضعیت بیمار رسیدگی می کنند. داروی های لازم را به او می رسانند. کنترل علایم حیاتی او را ثانیه به ثانیه بررسی می کنند.

تمامی این موراد جزو الزامات کار پرسنل آمبولانس میباشد. اما به راستی یک آمبولانس باید دارای چه تجهیزاتی باشد که این عزیزان قادر باشند به ارایه خدمات پیش بیمارستانی مبادرت ورزند. اگر تا این جا به خواندن این مقاله علاقمند شده اید، تا پایان با ما بمانید.

آمبولانس خصوصی در جنوب تهران شامل چه تجهیزاتی است؟

هنگامی که یک فوریت پژشکی رخ می دهد، آمبولانس های خصوصی اولین گزینه ای است که به آنها مراجعه می شود. این خودروهای عمومی ویژه سلامت ، دارای تجهیزات مناسبی هستند. از سکته بگیرید تا سقوط از ارتفاع یا انواع زخم و سوختگی ها و غیره .

اما واقعا در درون این خودروهای سلامت چه دستگاههایی کار گذاشته شده است که می تواند بیماران رابه سلامت تا مرکز درمانی همراهی کند؟ این مقاله سعی دارد در ادامه شما را با برخی از انواع مختلف دستگاه های تعبیه شده در آمبولانس آشنا کند.

تکنسین های فوریت های پزشکی در آمبولانس خصوصی جنوب تهران

آمبولانس‌های مدرن با برخورداری از بهترین تکنولوژی های روز یک بیمارستان سیار می باشند. اما این بیمارستان سیار بدون امدادگرانش معنای خود را از دست می دهد. تکنسین های فوریت پزشکی دارای تحصیلات کاردانی و کارشناسی در این رشته می باشند.

همه آنها دوره های آموزشی تئوری وعملی خود را در دانشگاه سپری کرده اند. در طور مدت کارورزی با انواع فوریت های پزشکی آَشنا شده و خوب می دانند با هر شرایط چگونه رفتارکنند.

هنگامی که حالت سلامت بیمار دچار تغییر می شود، با اولین تماس شما امدادگران در دسترس خواهند بود. آنها با گذراندن دوره های حرفه ای آماده هستند تا وضعیت بیمار شما را در حالت تثبیت نگاه دارند. سکته های مغزی و قلبی بیماران را می شناسند و بر هر کدام به نحو شایسته ای اقدام به درمان می کنند.

اسپینال بورد در آمبولانس خصوصی جنوب تهران

اسپینال بورد وسیله ای است که بیمار را در حالت سکون و بی تحرکی کامل نگاه می دارد. این وسیله زمانی کاربرد خواهد داشت که به عنوان مثال بیمار مشکوک به صدمه در ناحیه کمر و ستون فقرات باشد. این وسیله کمک پزشکی بیمار را در وضعیت ثابتی نگاه داشته و او را تا رسیدن به بیمارستان بی حرکت نگاه می دارد.

ونتیلاتورهای حمل و نقل

ونتیلاتورها قطعات مکانیکی قابل حملی است که بیمار کمک می کند تا بهتر نفس بکشد. این دستگاه زمانی استفاده میشود که بیمار قادر به تنفس طبیعی نیست. این وسیله به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد.

ساکشن

ساکشن زمانی مورد استفاده امدادگر قرار می گیرد که بیمار در اندام های داخلی اش دچار خونریزی شده باشد. در چنین مواقعی ، با ساکش بر اندام ها فشار لازم اعمال میشود. از ساکشن می توان به منظور دفع مایعاتی که در داخل بدن تجمع کرده اند نیز استفاده کرد.

تختخواب، رول انتقال بیمار و صندلی آمبولانس

تختخواب زمانی کاربرد دارد که بیمار در طبقات فوقانی یک ساختمان قرار داشته باشد. این وسیله مفید و کاربردی این امکان را می دهد تا بیمار با بهترین حالت از طبقات بالا به امبولانس منتقل شود. تختواب می تواند صدمات ناشی از تحر و جابجایی بیمار را به صفر برساند.

علاوه بر این وسیله ، تخته و یقه هایی نیز در اختیار امدادگر قرار دارد که با آن بدن بیمار را کامل در حالت ثبات نگاه می دارد. یقه نیز گردن او را محافظت می کند. صندلی آمبولانس نیز وسیله ای است که به بیمارانی که سطح آسیب ها کمتر تشخیص داده شده کمک می کند.

جمع بندی

آمبولانس خصوصی در جنوب تهران عنوان مقاله ای بود که از نظر گذراندید. این متن سعی داشت تا شما را با برخی از تجهیزات پزشکی موجود در آمبولانس خصوصی آشنا کند. همان طور که دانستیم، انواع آمبولانس ها چه دولتی باشند چه خصوصی یا زمینی یا هوایی از لحاظ تجهیزات و دستگاه ها تفاوتی با هم نمی کنند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین مطالب