آمبولانس خصوصی در شمال تهران

آمبولانس خصوصی در شمال تهران

اعزام آمبولانس خصوصی 

آمبولانس خصوصی در شمال تهران با کادری مجرب و مشاروه رایگان در خدمت ساکنین محترم این منطقه می باشد. این خدمات به صورت شبانه روزی است و در تعطیلات رسمی کشور نیز قابل عرضه است.

ضمن آرزوی سلامتی برای شما و عزیزانتان، توجه شما را به این مطلب جلب می کنیم:

با شماره تماس هایی که در این سایت موجود می باشد، می توانید با همکاران ما وصل شده و مشترک خدمات اورژانس این مجموعه شوید.  همکاران ما سلامت خانواده اتان را در شرایط اروژانسی یا حتی غیرضروری تامین می کنند. این خدمات توسط کارشناسان فوریت های پزشکی و با همراهی بهترین تجهیزات روز پزشکی می باشد. اعزام پزشک و پرستار به منزل و محل حادثه از وظایف کادر خدماتی این پایگاه محسوب می شود. شما می توانید برای تامین رفاه و آسایش بیشتر بیمارانتان از آمبولانس خصوصی استفاده کنید.

مطمئنا سرعت انتقال بیمار توسط این خودروی سلامت بیش از هر وسیله نقلیه بوده و بازه زمانی حضور در ترافیک را به حداقل می رساند.

آمبولانس خصوصی در شمال تهران

این پایگاه با کسب تجربه و حضور در موقعیت های بحرانی و با برخوداری از بیشترین قرداد کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است. مدیریت درخشان و تیم مجرب و دستگاه های مدرن پزشکی که در اختیار این مجموعه است، باعث رضایت خاطر مراجعه کنندگان را فراهم کرده است. روشن است که تمدید قرداد نشان از بالا بودن سطح کیفی خدمات ارایه شده می باشد.

دامنه خدمات در آمبولانس خصوصی در شمال تهران

شما برای انتقال بیماران خود به مراکز درمانی، سونوگرافی، رادیولوژی و فیزیوتراپی می توانید روی ما حساب کنید. مسلما سفر درون شهری با خودرویی که مجهز به بهترین تجهیزات باشد، در تامین سلامت روحی و جسمی بیمار کمک شایانی می کند. معمولا آمبولانس هایی که بیمارانی با وضعیت جسمانی غیرحاد را به جابجا می کند از نوع تیپ b  می باشد.

در شرایط بحران نیز با اعزام پزشک و آمبولانس تیپ a ، سلامت بیمار را تا رساندن به مرکز درمان به عهده پرسنل مجرب و خدوم آمبولانس خصوصی در شمال تهران می باشد.

این اعزام می تواند بین شهری نیز باشد. در صورت درخواست بیمار و همراه وی امکان ترانزیت به خارج از کشور نیز مقدور می باشد. تجهیزات ویژه آمبولانس های ما از نوع  ICU-NICU-CCU است که پایداری سلامت بیمار را در بهترین سطح ممکن نگاه می دارد.

طیف گسترده خدمات آمبولانس خصوصی در شمال تهران تنها به این موارد محدود نمی شود. این خدمات شامل آمبولانس استقرار نیز هست. در تعریف آمبولانس استقرار باید گفت؛ در مجموعه های ورزشی یا همایش های پیاده روی خانوادگی ، تجمعات مردمی و حتی در کارخانجات بزرگ یک آمبولانس مستقر است. به بیانی روشن تر آمبولانس استقرار میتواند به صورت بهینه ای مسابقات ورزشی را پوشش دهد. در کارخانه جات بزرگی که  با تعداد بالایی از افراد مواجه است، نیاز به یک آمبولانس خصوصی بسیار احساس می شود. خطر همیشه در کمین است و در اختیار داشتن آمبولانس خصوصی و تیم مجرب بسیار دلگرم کننده و نیازی مبرم است.

 

اجاره آمبولانس خصوصی در شمال تهران

 

امروزه با توجه به شیوع بیماری کرونا که در سراسر دنیا رخ داده استفاده از آمبولانس خصوصی در شهری مثل تهران که جمعیت زیادی را در خود جای داده است، انتخابی بسیار هوشمندانه است. زیرا بیمارانی که دارای بیماری زمینه ای هستند، با کمتری تماس با افراد یا محیط های آلوده بسیار خطرناک است. از همین رو تعداد متقاضی برای کرایه آمبولانس خصوصی در پایگاه ما رو به افزونی است.

آمبولانس خصوصی در شمال تهران و بیمه های تحت پوشش

یکی دیگراز مزایای در خور توجه این پایگاه ، تحت پوشش قرار دادن انواع مختلف بیمه های پزشکی است. مطمئنا برخورداری از بیمه در کاهش هزینه های حمل و نقل و درمان های پیش بیمارستانی بسیار موثر است.

درباره تعرفه آمبولانس خصوصی باید خاطر نشان کرد، هزینه ها در نوسان می باشد. چراکه این مساله برمبنای میزان و نوع خدمات دریافتی است. حجم ترافیک و شلوغی خیابان، مدت زمان در اختیار گرفتن آمبولانس و … در تعرفه ها دخالت مستقیم دارند.

 

خلاصه کلام

آمبولانس خصوصی در شمال تهران سابقه درخشان و نمرات خوبی در کارنامه کاری خود دارد. پشتوانه ما رضایت شما عزیزان است. بالا بودن میزان رضایت مشتری اساس کار ماست.  پارامترهایی چون تجهیزات مدرن، کادر اخلاقمند و مجرب دلگرمی ما را فراهم آورده است. در پایان باید گفت، آمبولانس خصوصی در شمال تهران در تمامی ایام سال در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین مطالب