آمبولانس خصوصی شرق تهران

آمبولانس خصوصی شرق تهران

آمبولانس خصوصی شهید چوب تراش

آمبولانس خصوصی شرق تهران یکی از مهمترین پایگاه های اورژانس خصوصی است. این پایگاه با امدادگران مجرب و دستگاه های مدرنی که دارد،  به ساکنین این بخش از شهر خدمترسانی شایانی می کند. سابقه فعالیت این مرکز به چند دهه قبل برمی گردد. رضایت خاطر مشتری از سرویس های ارایه شده به گونه ای است که آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند.

همین امر باعث شده است تا تعداد تماس ها وعقد قراردادهای این پایگاه رشد قابل قبولی داشته باشد. یکی از مزایای آمبولانس خصوصی در شرق تهران ، تعرفه های مناسب و برابر با نرخ اتحادیه است. از این که حوصله می کنید و تا انتهای این متن با ما می مانید ، سپاسگذاریم.

تعرفه های آمبولانس خصوصی شرق تهران

وقتی پای سلامتی در میان باشد، مساله هزینه ها در جایگاه دوم وحتی بعدتر قرار می گیرد. بهرحال یکی از نکاتی که در آمبولانس خصوصی می توان به آن اشاره داشت، بحث تعرفه ها و قیمت گذاری بر خدمات اورژانسی است.

همان طور که می دانید، آمبولانس خصوصی بیمار را در کوتاه ترین بازه زمانی از خانه به بیمارستان وبرعکس منتقل می کند. این جابجایی مستلزم خدماتی است که امدادگران ارایه می دهند. نوع دستگاه ها و داروهایی که در حین انتقال به بیمار تجویز می شود، همه در فاکتور قیمت ها لحاظ می شود.

گاهی حضور یک پزشک یا پرستار که از سوی بیمار درخواست می شود، بر فهرست هزینه ها افزوده می شود.

نرخ خدمات آمبولانس خصوصی شرق تهران چگونه ارزیابی می شود؟

در آمبولانس ها علاوه بر پرسنلی که مراقب احوال بیمار هستند، دستگاه هایی نیز برای بررسی وضعیت بیمار وجود دارد. در کنار این تجهیزات داروها و انواع درمان های پیش بیمارستانی نیز بر بیمار اعمال می شود. میزان مسافتی که آمبولانس طی می کند و ساعت مراجعه اورژانس به محل حادثه نیز در نرخ گذاری ها تاثیر فراوان دارد. در واقع هر چه خدمات دریافتی بیشتر باشد، به همان اندازه نرخ هزینه ها بالاتر میرود.

به بیانی روشن تر، نرخ آمبولانس خصوصی در شرق تهران ، بر مبنای نرخ پایه تنظیم می شود. هزینه مسافت طی شده ، مراقبت های ویزه ای که از بیمار به عمل آمده است بر نرخ پایه جمع بسته می شود. از طرفی شب یا روز بودن، شرایط جوی و لغزنده بودن سطح خیابانها ، اوج ترافیک شهری عواملی است که بر تعرفه های آمبولانس خصوصی اثر مستقیم دارد.

علاوه براین چنانچه شرایط بیمار حاد باشد و تا رسیدن به بیمارستان نیاز به احیاء داشته باشد، سختی کار را نیز لحاظ می کنند. هزینه آمبولانس خصوصی معمولا زمانی که بیمار در سطح هوشیاری خوبی قرار دارد ، به مراتب کمتر است.

آمبولانس خصوصی شرق تهران و بیماران حاد

از زمانی که آمبولانس خصوصی به محل حادثه می آید ، بخش های درمان پیش بیمارستانی شروع می شود. حتی ممکن است قبل از رسیدن تکنسین های متعهد و دلسوز آمبولانس خصوصی در شرق تهران نیز از طریق تلفن اقدام به راهنمایی نمایند. در پایگاه و مراکز آمبولانس خصوصی معمولا با انواع بیمه ها قرداد بسته اند. همین مساله کمک می کند تا برخی از هزینه ها از جانب سازمان بیمه جبران شود.

طبق آماری که در دست است، هزینه خدمات پزشکی –درمانی شامل شصت ویک درصد از هزینه های خدمات آمبولانس خصوصی را تشکیل می دهد. هزینه های دریافتی صرف سوخت، نرخ تاسیسات، هزینه های جاری ، تعمیر و نگهداری از خودرو وتجهیزات میشود. از جمله مزایای آمبولانس خصوصی جابجایی بیمار از شهری به شهر دیگر است. مسلما اجاره آمبولانس و مدت زمان در کرایه بودن آن می تواند دخالت مستقیمی در نرخ پایه داشته باشد.

یک دیگر از مواردی که بر هزینه آمبولانس خصوصی تاثیر می گذارد، نوع خودرویی است که تقاضا می شود. همان طور که می دانید، آمبولانس های خصوصی بسته به تجهیزاتی که در آن ها قرار داده اند، به تیپ های مختلفی دسته بندی شده اند. هر کدام از این تیپ ها تجهیزات خاص و هزینه های خود را طلب می کند.

سخن پایانی

آمبولانس خصوصی شرق تهران هزینه هایی را بر بیماران و خانواده های آنها تحمیل می کند. اما انتقال بیمار با هر وسیله ای غیر از اورژانس می تواند دارای تبعات منفی و حتی جبران ناپذیری باشد. با این همه قیمت تمام شده این خدمات از سوی مشتریان ما بسیار منصفانه ارزیابی شده اند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

آخرین مطالب