آمبولانس خصوصی با تجهیزات اورژانس مخصوص کودکان

آمبولانس خصوصی با تجهیزات اورژانس مخصوص کودکان

آمبولانس خصوصی مخصوص کودکان

کودکان و نوزادان از سیستم ایمنی ضعیف‌ تری نسبت به بزرگسالان برخوردار هستند به همین دلیل در مواقع ضروری و هنگام ایجاد هرگونه مشکل و آسیب برای آن‌ها، باید از آمبولانس خصوصی مخصوص کودکان استفاده کرد. این آمبولانس‌ ها دارای تمامی تجهیزات و لوازم ضروری برای تنفس و بررسی وضعیت کودک هستند که می‌ توانند نقش مهمی در حفظ جان آن‌ها و پیشگیری از ایجاد خطرات و مشکلات جدی داشته باشند. در هنگام مشاهده هرگونه مشکل و بیماری در کودکان به منظور حفظ جان آن‌ها بهتر است سریعا آمبولانس خصوصی مخصوص کودکان را خبر کنید.

 

خدمات اورژانس خصوصی مخصوص کودکان

آمبولانس خصوصی با تجهیزات اورژانس مخصوص کودکان، خدمات مختلفی ارائه می‌ دهد، برای مثال در مواقعی که کودکان یا نوزادان وضعیت فیزیکی پایداری ندارند یا دچار مشکلات ریوی و تنفس شده‌اند می‌ توان از این آمبولانس‌ ها استفاده کرد.

علاوه بر این، در زمان افزایش تب در کودکان نیز به منظور پیشگیری از ایجاد مشکلات خطرناک برای آنها یا ایجاد تشنج، درخواست اعزام اورژانس خصوصی کودکان بهترین راه است. این آمبولانس‌ ها دارای تجهیزات و وسایل پزشکی ضروری هستند که متناسب با اندام های داخلی کودکان طراحی شده‌اند و در مواقع ایجاد هرگونه خطر می‌ توانند سریعا خود را به محل برسانند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات آمبولانس خصوصی شرکت آرمان کلیک کنید

 

هزینه آمبولانس برای کودکان

مراکز مختلف، هزینه‌ های متنوعی برای آمبولانس خصوصی کودکان در نظر می‌ گیرند ولی به طور کلی هزینه اعزام این آمبولانس‌ ها به مواردی مانند

  • نوع تجهیزات پزشکی و داروهایی که برای کودکان مورد استفاده قرار می‌ گیرد
  • خدماتی که توسط آمبولانس ارائه می شود.
  • زمان درخواست آمبولانس و میزان ترافیک شهری
  • فاصله بین محل بیمار و بیمارستان
  • میزان تجربه و تخصص کادر درمان آمبولانس
  • میزان مسافت برای حمل بیمار

بستگی دارد. پس بهتر است قبل از درخواست اعزام آمبولانس، در ابتدا از هزینه آن اطلاع پیدا کرده و سپس درخواست خود را نهایی کنید.

 

آمبولانس خصوصی برای انتقال نوزادان به بیمارستان

پیشنهاد مطالعه مقاله: خدمات آمبولانس نوزاد

ویژگی های آمبولانس خصوصی مخصوص کودکان

آمبولانس خصوصی کودکان دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی است و والدین می توانند در مواقع ضروری از خدمات آن استفاده کنند، برخی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این آمبولانس‌ ها به شرح زیر است:

  • دسترسی به داروهای استاندارد و ضروری
  • داشتن سیستم مسیریابی نزدیک‌ ترین بیمارستان
  • استفاده از کادر درمان ماهر و با تجربه
  • انتقال بیماران به تمامی بیمارستان‌ های کشور
  • در دسترس بودن به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعت
  • سرویس دهی برای تمامی کودکان و نوزادان با هر شرایط و بیماری
  • محیط داخل آمبولانس برای انتقال کودکان بیمار بسیار مناسب است و از بهترین تخت و برانکارد به همراه فضای کافی برخوردار است.

 

اهمیت اعزام سریع آمبولانس مخصوص برای کودکان چیست؟

آمبولانس‌ های خصوصی دارای تجهیزات مخصوصی هستند که می‌ توانند به خوبی علائم حیاتی و کارکرد اندام‌ های بدن نوزاد یا کودکان را کنترل کند.

در صورت افت دمای بدن کودکان نیاز به استفاده از دستگاه‌ های خاصی به نام انکوباتور است؛ علاوه بر این، تجهیزاتی که برای کودکان مورد استفاده قرار می‌ گیرد تفاوت‌ های فراوانی با تجهیزات مورد نیاز بزرگسالان دارد.

وجود دستگاه‌ های N.I.C.U، دستگاه ونتیواتور، اکسیژن اختصاصی و انواع دارو و تجهیزات درمانی مخصوص کودکان از ضروری‌ ترین مواردی است که در آمبولانس خصوصی کودکان یافت می‌ شود به همین دلیل نیاز است تا در مواقع اورژانسی به جای استفاده از آمبولانس‌ های معمولی یا آمبولانس بزرگسالان، درخواست اعزام آمبولانس مخصوص کودکان شود.

 

در چه شرایطی باید از تجهیزات اورژانس مخصوص کودکان استفاده کرد؟

آمبولانس‌ های مخصوص کودکان بازدهی بالایی دارند، برای مثال نوزادانی که به تازگی متولد شده اند دارای سیستم تنفسی و سیستم عصبی ضعیفی هستند و برای آن انتقال آن‌ها به مراکز درمانی نیاز به استفاده از آمبولانس‌ های مخصوص است.

در برخی مواقع شاهد ایجاد مشکلات تنفسی برای کودکان هستیم که به منظور استفاده از انواع تجهیزات تنفسی مجهز، باید از آمبولانس‌ های مخصوص استفاده شود. بسیاری از پزشکان و کادر درمان به والدین کودکانی که در شرایط وخیم قرار دارند توصیه می کنند در شرایط بحرانی درخواست اعزام آمبولانس کودکان کنند.

در نظر داشته باشید اگر به هر دلیلی کودک شما در شرایط جسمی خوبی قرار ندارد به جای انتقال او با اتومبیل شخصی بهتر است از آمبولانس‌ های خصوصی کمک بگیرید، زیرا علاوه بر داشتن تجهیزات پزشکی ضروری دارای پرستاران ماهر و با تجربه نیز هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

آخرین مطالب