آمبولانس خصوصی و خدمات تخصصی برای بیماران پیوند اعضا

آمبولانس خصوصی و خدمات تخصصی برای بیماران پیوند اعضا

آمبولانس خصوصی و خدمات تخصصی برای بیماران پیوند اعضا

آیا شما بیمارانی دارید که نیاز به پیوند اعضا دارند؟ آیا می‌ خواهید هر طور که شده برای سلامتی آنها برنامه‌ ریزی کنید و قبل و بعد از جراحی آنها را سرحال و سالم نگه دارید؟ قطعاً نگرانی شما طبیعی است اما بدانید که خدماتی برای آمبولانس خصوصی وجود دارد که مناسب بیماران پیوند اعضا است و قبل و بعد از جراحی از آنها مراقبت می‌ کنند و شما می‌ توانید از این خدمات کمک بگیرید و تا حدی خیال خود را راحت کنید. با ما همراه باشید تا در این مورد اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم.

عمل جابجایی بیماران در آمبولانس خصوصی برای بیماران پیوند اعضا

اگر قرار است بیمار شما جراحی شود، قطعاً مدت زمان مشخصی را برای روز جراحی در نظر می‌ گیرند اما گاهی اوقات بیماران پیوند اعضا نیاز به حضور فوری در بیمارستان دارند. در چنین شرایطی آمبولانس خصوصی می‌ تواند خدمات ارزنده‌ای داشته باشد. آمبولانس خصوصی به شما این آرامش خاطر را می‌ دهد که در سریع‌ ترین زمان ممکن و در صورت نیاز بیمار را به بیمارستان برساند. یعنی می‌ توانند داخل بیمارستان اوضاع او را بررسی کنند، روی حال و اوضاع او نظارت ویژه داشته باشند و او را به بیمارستان برسانند.

قبل از اینکه شما درخواست آمبولانس دهید، باید بدانید که چه آمبولانس‌ هایی برای بیماران پیوند اعضا گزینه مناسب‌ تری است و تجهیزات پیشرفته‌ تری دارد. باید آمبولانس‌ هایی را اجاره کنید که کاملاً به روز باشند و تجهیزات پزشکی به صورت کامل داخل آنها وجود داشته باشد تا بتوانند بیماران را به صورت ایمن با امنیت بالا جابجا کنند.

یکی از مواردی که بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه کرد، این است که آمبولانس خصوصی را انتخاب کنید که به شما این تضمین را بدهد که بیمار را خیلی سریع و به موقع به بیمارستان می‌ رساند، زیرا شرایط بیمار پیوند اعضا شرایط خاصی است و نباید نسبت به آن بی‌توجه بود. در نتیجه از آمبولانسی کمک بگیرید که خیلی سریع شما و بیمارتان را به بیمارستان می‌ رساند و در طول راه هم پزشک و پرستار هست تا بتواند رسیدگی‌ های لازم را انجام دهد.

نکته بعدی که جالب است بدانید، اعزام آمبولانس خصوصی برای افرادی که می‌ خواهند جراحی پیوند اعضا داشته باشند، اصلاً هیچ ربطی به سن ندارد. یعنی این آمبولانس‌ ها برای کودکان، بزرگسالان، نوزادان و سالمندان یکسان است. زیرا تجهیزاتی که آنها استفاده می‌ کنند با یکدیگر فرقی ندارد و باید کاملاً پیشرفته باشد.

تجهیزات داخل آمبولانس برای بیماران پیوند

تجهیزات مختلفی داخل آمبولانس خصوصی وجود دارد تا بتوانند در طول مسیر خانه به بیمارستان وضعیت او را تحت کنترل بگیرند. برای بیماران جراحی و پیوند اعضا یک سری تجهیزات خاص حتماً باید وجود داشته باشد که شامل موارد زیر است:

  • دماسنج
  • فنوسکوپ
  • دارو
  • تونومتر
  • ونتیلاتور
  • دستگاه شوک
  • برانکارد
  • دستگاه نوار قلب
  • کیت احیا
  • پالس اکسی‌متر
  • کاتتریزاسیون
  • دستگاه مانیتور پزشکی

 

تجهیزات داخل آمبولانس برای بیماران پیوند

آمبولانس آرمان برای انتقال بیماران پیوند اعضا

اگر شما بیماری دارید که قرار است پیوند اعضا انجام دهد و می‌ خواهید مراقب او باشید، حتماً به این فکر می‌ افتید که آمبولانس خصوصی اجاره کنید. اینکه ما توصیه می‌ کنیم یک سری از آمبولانس‌ ها بهتر از بقیه هستند و برای بیمارتان آنها را انتخاب کنید، دلایل مختلفی دارد.

آمبولانس خصوصی آرمان جزو یکی از بهترین و پیشرفته‌ ترین آمبولانس‌ های خصوصی است که می‌ توانید از آنها استفاده کنید. علت اینجاست زمانی که می‌ خواهید با استفاده از آنها بیمار را به مراکز پزشکی و بیمارستان برسانید، تمامی علائم حیاتی او مورد بررسی قرار می‌گیرد، درد بیمار سنجیده می‌ شود و بر وضعیت بدن و سلامتی او نظارت می‌ کنند تا ببیند که چه شرایطی دارد. سپس خدمات جامعی را به او ارائه می‌ دهند. مثلاً اینکه نوع کمک پزشکی که نیاز است، با وضعیت سلامت او تطبیق داده می‌ شود. یعنی ممکن است نیاز یک فرد نیازمند به پیوند از دیگری متفاوت باشد و متناسب با آن جابجایی را انجام دهند.

گاهی اوقات بیمار پیوند اعضا نمی‌ تواند به راحتی حرکت کند. در نتیجه باید او را حمل کرده و بلند کنند و با استفاده از آمبولانس به منطقه مورد نظر برسانند و در آنجا تمامی امور مربوط به بستری را داخل محل توسط آمبولانس آرمان انجام می‌ دهند.

نکته بعدی اینکه آمبولانس آرمان در تمامی روزهای هفته ۲۴ ساعت شبانه روز به شما خدمات می‌ دهد. در نتیجه هیچ نگرانی و دغدغه‌ ای ندارید. شما می‌ توانید بیمار را به شهر یا حتی کشورهای دیگر برای انجام عمل‌ های جراحی بفرستید‌. حمل و نقلی که داخل آمبولانس است، کاملاً ایمن و راحت است و بیمار اذیت نمی‌ شود. البته که شما به غیر از خدمات برای بیماران پیوند اعضا می‌ توانید از خدمات بیماران مختلف از یک شهر به شهر دیگر خدمات بهداشتی در منزل و خدمات مسافرت پزشکی هم بهره‌ مند شوید و ایمنی ۱۰۰ را در هر مرحله از انتقال بیمار تجربه کنید که این موضوع برای بیماران پیوند اعضا اهمیت بسیار زیادی دارد.

یعنی تیم متخصص، بیمار را با لوازم مورد نیاز و تخصصی از خانه به بیمارستان یا به آمبولانس انتقال می‌ دهند. اصلاً هم فرقی ندارد شما می‌ خواهید بیمار از طبقه همکف به چهارم ببرید یا بالعکس. فرقی ندارد که آسانسور وجود داشته باشد یا نه. فرقی ندارد که بیمار روی برانکارد باشد یا ویلچر. در هر صورت تیم به صورت تخصصی تمامی شرایط را بررسی می‌ کند و بهترین انتقال را با ایمنی صد درصدی انجام می‌ دهد.

تمامی اقدامات لازم مانند انتقال خون و دیگر موارد بیولوژیکی هم در صورت نیاز داخل آمبولانس انجام می‌ شود.

جمع‌ بندی

استفاده از آمبولانس خصوصی می‌ تواند باعث آرامش خاطر خیلی از افراد در شرایط حاد مخصوصاً بیماران نیاز به پیوند اعضا داشته باشد، زیرا آنها می‌ توانند از خدمات فوری پزشکی استفاده کند و مشکلاتشان را برطرف کنند. ما در این مبحث به طور کامل راجع به خدمات آمبولانس‌ های خصوصی برای این بیماران توضیحاتی را در اختیارتان قرار دادیم و گفتیم که انتخاب آمبولانس آرمان می‌ تواند چه مزایایی برایتان داشته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۵ رای

آخرین مطالب

مرگ مغزی

مرگ مغزی چیست؟ آیا تاکنون واژه مرگ مغزی را شنیده‌اید؟ مرگ مغزی از شایع‌ترین دلایل

ادامه مطلب