آمبولانس خصوصی غرب تهران

آمبولانس خصوصی غرب تهران

آمبولانس خصوصی غرب تهران

آمبولانس خصوصی غرب تهران یکی از پایگاه های مطرح پایتخت است . این یگان دارای متنوع ترین خودروهای عمومی ویژه سلامت است. نیروی متخصص و دلسوز و تجهیزات کافی نام این پایگاه را بلندمرتبه ساخته است. رضایت متقاضایان از پایگاه آمبولانس خصوصی شاهد این مدعاست. تکرار تماس هایی که با این مرکز به عمل می آید نشان می دهد ، خدمات ارایه شده با بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد.

همان طور که در سطر اول این متن آمد، مزیت اصلی این پایگاه برخورداری از انواع آمبولانس های امدادی است. اما اجازه بدهید قبل از ورود به بحث وجه تمایر آمبولانس خصوصی را با اورژانس ۱۱۵ در یک پاراگراف توضییح بدهیم.

وجه تمایز آمبولانس خصوصی و دولتی از نظر آمبولانس خصوصی غرب تهران

همانطور که همه می دانیم، آمبولانس وسیله نقلیه ای است برای جابجایی بیماران از خانه به بیمارستان. این نوع خودروها دارای نیروهای امدادی ماهر و تجیهزات پزشکی برای رصد ثانیه به ثانیه حال بیماران است. اما تفاوت هایی در آمبولانس خصوصی و دولتی قابل مشاهده است.

در آمبولانس های دولتی، تنها بیمار از خانه به بیمارستان انتقال داده می شود. جابجایی بیمار از مراکز درمانی به خانه و شهرها و بیمارستان های دیگر به عهده آمبولانس خصوصی است. هزینه آمبولانس دولتی توسط دولت پرداخت می شود . در تصادفات جاده ای، سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه این آمبولانس دولتی است که باید راهی محل حادثه شود.

آمبولانس های دولتی تنها در صورت وضعیت های وخیم و ضروری به کار گرفته می شوند . اما در آمبولانس های خصوصی تامین رفاه و آسایش بیمار از عمده وظایف تعریف شده آن است. برای این که بیمار به راحتی از خانه به مراکز درمانی و تشخیص طبی مثل رادیولوژِی، سونوگرافی و فیزیوتراپی منتقل شود، از آمبولانس خصوصی استفاده می شود.

هزینه ها توسط بیمار پرداخت می شود و برای اتفاقات و حوادثی آمبولانس خصوصی اعزام می شود که بیمار در وخامت نگران کننده ای قرار نگرفته باشد. اتفاقاتی چون شکستگی، سوختگی، سکته های مغزی وقلبی و مسمومیت ها ، زایمان و… شامل خدمات ارایه شده توسط آمبولانس خصوصی است.

انواع آمبولانس های موجود در امبولانس های خصوصی در غرب تهران

خوشبختانه با اضافه شدن آمبولانس های خصوصی به خط مقدم درمان ، رسیدگی به بیماران و مصدومان بیشتر شده است. در حوزه امدادرسانی انواع آمبولانس ها را به سه دسته کلی تقسیم می کنند:

آمبولانس زمینی:

این آمبولانس ها را به کرات در خیابان های شهر دیده ایم.  مدل بیشتر آنها بنز یا تویوتا می باشد که از نظر سرعت جابجایی بیمار امتیاز قابل قبولی در این زمینه داراست. در این خودروها تمامی تجهیزات لازم برای رسیدگی به وضعیت بیمار که سطح سلامتی اش پایدار بماند، وجود دارد.

 

آمبولانس هوایی:

معمولا از انواع هلی کوپتر و بالگردهای کمک رسان برای انتقال بیماران استفاده می شود. در مواقعی که راه صعب العبور است و یا به دلیل طولانی بودن مسافت از این وسیله نقلیه هوایی استفاده می شود. تصور کنید، بیماری در یکی از جزایر خلیج فارس نیاز به کمک داشته باشد. بیمارستان های آن منطقه توانایی سرویس رسانی را ندارند. دریا نیز طوفانی است. 

هلیکپوترهای امدادرسانی برای جابجایی بیماران بهترین و به نحوی تنها گزینه خواهد بود. در مواقعی که حوادث غیرمترقبه مثل سیل و زلزله پیش می آید، آمبولانس های هوایی حجم قابل توجهی از خدمات را در انتقال بیمار را به عهده می گیرند.

 

آمبولانس دریایی:

آمبولانس های دریایی اساسا در انتقال بیماران و مصدومان از جزیره به سایر نقاط میهن را به عهده دارد. این شناورها می توانند در محیط های آبی فعالیت داشته و همان خدماتی که در آمبولانس های زمینی قابل دسترسی است، به بیماران و مصدومان خود ارایه دهند. این شناورها با سرعت بالایی که دارند،  ممکن است اهدافی چون نجات و جستجوی افراد گمشده یا سوانح دریایی را به عهده داشته باشد.

 

جمع بندی :

آمبولانس خصوصی در غرب تهران با متنوع ترین امکاناتی که دارد، به صورت شبانه روزی آماده خدمترسانی است. پرسنل خدوم و دوره دیده، تجهیزات پزشکی مدرن با در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل آماده امدادرسانی می باشند. این پایگاه با تعرفه های مناسب و منصفانه ای که دارد در بین سایر مراکز شناخته شده است. این تعرفه ها بر حسب نوع خدماتی که ارایه می شود، ارزیابی می شود. آمبولانس خصوصی دارای انواع مختلفی از نظر وسیله نقلیه می باشد که هوایی ، زمینی و دریایی آن در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین مطالب