اجاره آمبولانس خصوصی روزانه و ماهانه

اجاره آمبولانس خصوصی روزانه و ماهانه

اجاره آمبولانس خصوصی روزانه و ماهانه

برای اجاره آمبولانس‌ ها باید از قبل اطلاعات داشته باشید و بدانید که شرایطشان چگونه است. خوشبختانه شما این امکان را دارید که در صورت داشتن یک بیمار خاص یا یک شرایط حاد، آمبولانس اجاره کنید. گاهی اوقات این آمبولانس برای مراکز عمومی اجاره می‌ شود که در چنین شرایطی قراردادهایی تعیین می‌ کنند که مثلاً ساعات اجاره یا تعداد روزها، ماه‌ ها و سال‌ هایی که قرار است این آمبولانس در اختیار فلان مرکز باشد، در آن مشخص می‌ شود. در این مبحث تصمیم گرفتیم که در مورد اجاره آمبولانس خصوصی روزانه و ماهانه اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

منظور از اجاره آمبولانس چیست؟

برای در اختیار داشتن آمبولانس خصوصی باید آن را اجاره کنید که به آن آمبولانس خصوصی مستقر هم گفته می‌ شود که در یک مکان ثابت و خاص قرار می‌ گیرد و می‌ توانید از آنها استفاده کنید. بعضی از آمبولانس‌ ها به گونه‌ ای طراحی شده اند که آنها را در مراکز درمانی و بیمارستان‌ ها مستقر می‌‌کنند تا بتوانند نیازهای اورژانسی افراد را به خوبی پاسخ دهند. این آمبولانس‌ ها معمولاً نزدیک واحدهای اورژانس قرار می‌ گیرند.

تیم پزشکی همراه با تجهیزات پزشکی هم در این مرکز حضور دارند و می‌ توانند به مشکلات شما پاسخگو باشند. این آمبولانس‌ ها برای فرودگاه، ایستگاه قطار، بیمارستانک مراکز درمانی و محل‌ های عمومی دیگر هم در دسترس قرار می‌ گیرند. شما می‌ توانید این آمبولانس‌ ها را به صورت تلفنی یا به صورت حضوری اجاره کنید و با شرکت آمبولانس خصوصی دائماً در تماس باشید تا بتوانید مشکلتان را حل کنید؛ به این صورت که اول باید به شرکت اجاره دهنده نیاز خود را اعلام کنید.

مدت زمانی که برای اجاره آمبولانس خصوصی روزانه و ماهانه در نظر گرفته‌ اید، نوع آمبولانس خصوصی، اندازه تجهیزات و قابلیت‌ های خاصی که در آنها وجود دارد، همگی در قرارداد قید می‌ شود. همچنین زمان و مکان تحویل آمبولانس خصوصی و بازگشت آن هم به طور کامل ذکر خواهد شد.

تعیین هزینه اجاره آمبولانس خصوصی

هزینه‌ ای که برای اجاره آمبولانس خصوصی روزانه و ماهانه وجود دارد، بر اساس مدت زمان اجاره، وضعیت آمبولانس و نوع آن متفاوت است. از طرفی ممکن است شما نیاز داشته باشید که یک سری خدمات اضافی در اجاره آمبولانس خصوصی را شاهد باشید. مثلاً بعضی از افراد خدماتی مانند راننده و پرستار را در اختیار می‌ گیرند. یعنی همزمان با آمبولانس، راننده و پرستار هم باید حضور داشته باشد. خیلی از آمبولانس‌ های خصوصی به گونه‌ ای طراحی می شوند که برای اجاره ودیعه یا وثیقه می‌ گیرند و ممکن است نیاز باشد که شما یک قرارداد بلند بالا را امضا کنید.

قبل از اینکه هزینه‌ ها مشخص شود، تمامی اطلاعات لازم را از شما دریافت می‌ کنند. شرکت اجاره دهنده با شما تماس می‌ گیرد، تمامی جزئیات را از شما می‌ پرسد و تاریخ و زمان دقیق تحویل آمبولانس از قبل مشخص می‌ شود. زمانی هم که قرار است آمبولانس را به شما تحویل دهد، اول از همه هزینه را دریافت می‌ کنند و بعد آمبولانس را به شما تحویل می‌‌دهند.

قبل از اینکه پروسه اجاره انجام شود، تمامی تجهیزات اضافی و لوازمی که نیاز دارید، به شما توضیح داده می‌ شود و در اختیارتان قرار می‌ گیرد که هزینه آنها هم داخل قرارداد قید می‌ شود. مثلاً کولر، سیستم جی پی اس، تجهیزات پزشکی و مواردی از این قبیل را در اختیارتان می‌ گذارند. آپشن‌ هایی که استفاده می‌ کنید، بستگی به هزینه ای دارد که قرار است انجام دهید. نکته مهم اینجاست که قبل از اینکه هزینه‌ ها را پرداخت کنید، حتماً در مورد بیمه اطلاعات کافی داشته باشید تا اگر هرگونه آسیب یا حادثه ای اتفاق افتاد، بتوانید تحت پوشش بیمه قرار بگیرید.

استفاده از آمبولانس خصوصی برای ورزشگاه

سوالی که وجود دارد، این است که اجاره آمبولانس خصوصی آمبولانس مستقر برای چه شرایطی مفید است. در این قسمت چند نمونه از این موارد را به شما توضیح می‌ دهیم.

معمولاً برای مسابقات ورزشی همیشه آمبولانس آماده می‌ کنند. حتماً خیلی از شما تجهیزات پزشکی در مسابقات فوتبال، والیبال و مواردی از این قبیل را دیده‌ اید تا اگر اتفاق غیر منتظره رخ داد، بتواند به آنها کمک کنند.
مثلاً مصدومیت شدید یک بازیکن حتماً باید مورد بررسی قرار بگیرد که نیاز به اعزام فوری پزشک است. در صورتی که آنها از قبل آمبولانس خصوصی اجاره می‌ کنند تا تیم پزشکی در کنار آنها باشد و بتواند مشکل را سریع تر برطرف کند. در بعضی از ورزشگاه‌ ها هم احتمال وقوع حوادث جمعی وجود دارد. مثلاً تدافع جماعتی یا تماشایی، ناهنجاری، هرج و مرج و شلوغی می‌ تواند آسیب زننده باشد که باز هم برای آن آمبولانس اجاره می‌ کنند. گاهی اوقات حوادث قلبی اتفاق می‌ افتد، مثلاً دوچرخه سواری، شنا و فوتبال هم می‌ تواند چنین مشکلاتی را به وجود بیاورد و حتماً باید برای آن آمبولانس در اختیار باشد.

 

استفاده از آمبولانس خصوصی برای ورزشگاه

 

پیشنهاد مطالعه مقاله: آشنایی تیپ بندی آمبولانس خصوصی ( تیپ های A ، B و C )

اجاره آمبولانس خصوصی

شما برای اجاره آمبولانس خصوصی می‌ توانید به مراکزی مراجعه کنید که در این خصوص فعالیت می‌ کنند. آمبولانس آرمان یکی از بهترین گزینه‌ ها است. تمامی خدماتی که برای انتقال بیماران، خدمات اورژانسی، احیای بیمار، وجود تیم‌ های متخصص نیاز است. در این آمبولانس به شما ارائه می‌ شود و خیالتان راحت است که خطر شما را تهدید نمی‌ کند و هر زمان که بخواهید، می‌ توانید از تیم درمانگر کمک بگیرید و مشکلاتتان را به آنها گزارش دهید تا آنها بتوانند راه چاره بیندیشند.

جمع‌ بندی

استفاده از آمبولانس خصوصی راهی عالی برای  آرامش بیشتر افراد و جلوگیری از خطرهای جبران ناپذیر است. مثلاً که در خیلی از ورزشگاه‌ ها از این آمبولانس‌ها استفاده می‌ کنند و آنها همیشه آماده خدمات رسانی هستند تا مشکلات جدی اتفاق نیفتد. ما در این مبحث به طور کامل راجع به اجاره آمبولانس خصوصی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم و گفتیم که چه خدماتی را ارائه می‌ دهند و اصلاً هزینه‌ های آنها بر اساس چه عواملی مشخص می‌ شود‌.

سوالات متداول

سوال: چگونه می‌توانم آمبولانس خصوصی رزرو کنم؟
 برای رزرو آمبولانس خصوصی می‌توانید با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید یا از طریق وب‌سایت فرم رزرو را پر کنید.

سوال: هزینه اجاره آمبولانس خصوصی چقدر است؟
هزینه اجاره آمبولانس خصوصی بستگی به مدت زمان استفاده (روزانه یا ماهانه) و نوع خدمات درخواستی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها با ما تماس بگیرید.

سوال: آیا امکان اجاره آمبولانس برای مدت زمان کوتاه‌تر از یک روز وجود دارد؟
 بله، امکان اجاره آمبولانس برای چند ساعت نیز وجود دارد. لطفاً برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سوال: آیا آمبولانس‌های شما مجهز به تجهیزات پزشکی پیشرفته هستند؟
 بله، تمامی آمبولانس‌های ما مجهز به تجهیزات پزشکی پیشرفته و لازم برای مراقبت‌های اضطراری و انتقال بیماران هستند.

سوال: آیا امکان اجاره آمبولانس با حضور پزشک یا پرستار وجود دارد؟
 بله، شما می‌توانید آمبولانس را با حضور پزشک یا پرستار حرفه‌ای اجاره کنید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۳ رای

آخرین مطالب

مرگ مغزی

مرگ مغزی چیست؟ آیا تاکنون واژه مرگ مغزی را شنیده‌اید؟ مرگ مغزی از شایع‌ترین دلایل

ادامه مطلب