نحوه اجاره آمبولانس خصوصی شبانه روزی

نحوه اجاره آمبولانس خصوصی شبانه روزی

نحوه اجاره آمبولانس خصوصی شبانه روزی

آمبولانس‌ها به عنوان یکی از حیاتی ‌ترین ابزار ها برای انتقال بیماران در شرایط اورژانسی شناخته می ‌شوند. این وسایل نقلیه پزشکی، امکان انتقال بیماران را از منزل یا بیمارستان به مراکز درمانی دیگر با امنیت و تجهیزات کامل فراهم می ‌آورند. استفاده از آمبولانس برای افرادی که دچار شرایط حاد پزشکی هستند یا قادر به حرکت نیستند، ضروری است. در این مقاله نحوه اجاره آمبولانس خصوصی   شبانه روزی توضیح داده شده است لذا با ما همراه باشید.

شرایط برای اجاره آمبولانس خصوصی

برای اجاره آمبولانس، مجموعه ‌ای از شرایط و مدارک لازم است که باید تکمیل شوند. این شرایط شامل ارائه اطلاعات دقیق و مدارک قانونی معتبر است. اطلاعات لازم برای اشخاص حقیقی شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، شماره ملی، آدرس محل سکونت، کد پستی و شماره تماس است. در صورتی که نیاز به اجاره آمبولانس برای شخص حقوقی باشد، اطلاعاتی مانند کد اقتصادی ، نام شرکت، نشانی شرکت، شماره ثبت و تلفن مورد نیاز است.

نحوه اجاره آمبولانس خصوصی

اگر قصد اجاره این آمبولانس‌ ها را دارید، باید بدانید که برای اینکه آمبولانس‌ ها اعزام سریع‌ تر داشته باشند، چند مرکز استان را در سطح شهر مستقر می‌ کنند. برای اینکه شما بتوانید آنها را اجاره کنید، باید تماس بگیرید و درخواست فوری داشته باشید تا امدادگران در محل حاضر شوند. در چنین شرایطی شما آمبولانس را به اجاره در می‌ آورید و افرادی که داخل آمبولانس هستند و درمانگر محسوب می‌ شوند، به کمک شما خواهند آمد. معمولا در هر مرکز چند ماشین آمبولانس وجود دارد و چند نفر دستیار کارشناس و پزشک متخصص همراه آنها هستند. پس نحوه اجاره آمبولانس اصلاً کار سختی نیست و فقط نیاز به یک تماس شما و ارائه آدرس و اطلاعات دارد.

تنظیم قرارداد اجاره آمبولانس

هنگام اجاره آمبولانس، تنظیم قرارداد ضروری است؛ فرقی ندارد که اجاره شما به صورت شبانه باشد یا به صورت روزانه یا اینکه چند ساعت قرار است آمبولانس در اختیار شما قرار بگیرد. این قرارداد باید شامل جزئیاتی مانند مدت زمان اجاره، هزینه‌های مربوط به اجاره ساعتی و مسافت طی شده باشد. در صورت انتقال بیمار به خارج از شهر، مسافت و هزینه‌ های مربوطه باید مشخص و در قرارداد ثبت شوند.

از طرفی در نظر داشته باشید که شما باید هزینه اجاره ساعتی را در نظر بگیرید و مسافت طی شده را هم قید کنید. حتی اگر قرار است که انتقال بیمار به صورت برون شهری باشد، هم باید مسافت بین مبدا و مقصد مشخص شود و هزینه مربوطه را از قبل محاسبه کنید. برای اجاره آمبولانس به صورت روزانه هزینه متفاوتی با اجاره به صورت ساعتی وجود دارد.داخل قرارداد باید تمامی این موارد قید شود.
معمولا این آمبولانس‌ های خصوصی برای خیلی از مراکز قابلیت اجاره روزانه و شبانه دارند. مراکزی از جمله استادیوم، بوستان‌ ها، شهرداری، فدراسیون ورزشی، موزه، مراکز برگزاری همایش، مجتمع تجاری، نمایشگاه، گروه‌ های فیلمبرداری، شرکت حفاری نفت، فرودگاه‌ وزارت خانه، مراکز درمانی و بیمارستان‌ ها جزو این مراکز هستند.

اجاره آمبولانس برای مراکز درمانی

مراکز درمانی برای اجاره آمبولانس باید قراردادهای مشخصی با سازمان ‌های ارائه‌ دهنده خدمات داشته باشند. این قرارداد ها باید تمامی خدمات مورد نیاز را تضمین کنند و جزئیات دقیقی مانند تاریخ شروع و پایان قرارداد را مشخص نمایند.

اجاره آمبولانس برای مراکز درمانی

 

پیشنهاد مطالعه مقاله: امن ترین راه انتقال بیماران به بیمارستان

نحوه اجاره آمبولانس برای مراکز درمانی

اگر قصد اجاره آمبولانس برای مراکز درمانی را دارید، باید بین بیمارستان یا مراکز دیگر مثلاً مرکز اورژانس از قبل قرارداد تنظیم شده باشد. یعنی آن بیمارستان وظیفه دارد که از طریق فلان نهاد انتقال بیماران را انجام دهد. اورژانس هم باید تمامی خدمات لازم را به صورت تمام و کمال ارائه داده باشد. اگر یک ارگان یا یک سازمان بدون نیروی امدادی آمبولانس اجاره کند، حتماً باید داخل قرارداد مدت آن قید شود. یعنی تمامی جزئیات مثلاً تاریخ دقیق شروع و پایان به طور مشخص تعیین شده باشد و زمانی که مدت زمان قرارداد به پایان می‌ رسد هم دیگر با آن آمبولانس کار نمی‌ کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مرکز آمبولانس آرمان تماس بگیرید. در این زمینه اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار می‌ دهند، در مورد قیمت‌ ها و نحوه اجاره آمبولانس خصوصی هم سوالات تان را بپرسید تا بدانید که دقیقاً باید چه کار کنید و چه شرایطی برایتان وجود دارد.

نحوه ارائه خدمات آمبولانس‌ ها

زمانی که شما آمبولانس خصوصی اجاره می‌ کنید، یک سری خدمات را از آنها دریافت می‌ کنید اما نحوه اجرای این خدمات با یکدیگر متفاوت است. اگر شما از این آمبولانس‌ ها کمک بگیرید، اول از همه سوالات مختلفی در مورد شرایط بیمار از شما می‌ پرسند.

مثلاً سوابق آنها، سطح تنفس، هوشیاری،‌ سن و غیره مطرح می‌ شود. بعد از اینکه از شرایط شما اطمینان خاطر پیدا کردند‌ آمبولانس را ارسال می‌ کنند. خدماتی که ارسال می‌ شود، شامل آمبولانس زمینی است که دو دسته‌ بندی آ و ب را شامل می‌ شود.

گروه ب به آمبولانس آی سی یو مرتبط است و گروه آ امکانات کمتری دارد که مربوط به آمبولانس نوزادان است.

نوع دیگر خدمات مربوط به آمبولانس هوایی است. تفاوت زیادی بین آمبولانس هوایی و زمینی وجود ندارد و خدمات آنها یکسان است. نحوه اجاره آنها شبیه به هم است. تفاوت شان این است که هلیکوپترهای آمبولانسی در شرایط خاص استفاده می‌ شوند که معمولاً برای بیماران اعصاب و روان و افراد درگیر اعتیاد بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

جمع‌ بندی

اجاره آمبولانس خصوصی می‌تواند تضمین ‌کننده دسترسی به خدمات پزشکی فوری و متخصص باشد. با این خدمات، شما می ‌توانید اطمینان حاصل کنید که بیمارتان در دستان افرادی ماهر و کارآزموده قرار دارد. در این مقاله، ما به شما نحوه اجاره آمبولانس و شرکت‌های معتبری که این خدمات را ارائه می ‌دهند را معرفی کردیم تا در زمان نیاز، بتوانید به راحتی و با اطمینان از این خدمات حیاتی بهره ‌مند شوید. انتخاب آگاهانه و به موقع آمبولانس می ‌تواند در لحظات حساس، تفاوتی اساسی در نتیجه درمان ایجاد کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت آمبولانس خصوصی آرمان مراجعه شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۲ رای

آخرین مطالب

مرگ مغزی

مرگ مغزی چیست؟ آیا تاکنون واژه مرگ مغزی را شنیده‌اید؟ مرگ مغزی از شایع‌ترین دلایل

ادامه مطلب