خدمات آمبولانس غیر دولتی در چه راستایی صورت می گیرد؟

خدمات آمبولانس غیر دولتی در چه راستایی صورت می گیرد؟

خدمات آمبولانس غیر دولتی

 

استفاده از خدمات آمبولانس غیر دولتی می تواند در شرایط بغرنج یک فرصت بی نظیر باشد.

حالا دیگر همه افراد از هر تیپ و طبقه ای با خدمات آمبولانس غیر دولتی  آشنایی نسبی دارند. اگر مایلید با حوزه فعالیت ها ونقش این واحد بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله صبوری کرده و با ما همراه باشید.

شرایطی را تصور کنید که در محل کارتان یا خانه یکی از اطرافیان دچار سانحه شده است. اتومبیل شخصی شما در دسترس نیست یا آنقدر دچار اضطراب شده اید که خودتان بیشتر از بیمار نیاز به مراقبت دارید. این شرایط حاد ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. در چنین موقعیتی آمبولانس خصوصی که روشی علمی و آسان در شبکه بهداشت و درمان است، معنا پیدا می کنند.

 

در چه مواقعی از خدمات آمبولانس غیر دولتی باید کمک گرفت؟

چنانچه بیماری که در خانه دارید و تحت نظر پزشک است، به هر دلیلی وضعیت سلامتی اش از حالت پایدار خارج شد می توانید از آمبولانس خصوصی کمک بگیرید. پر واضح است گاهی نقل و انتقال بیمار بدون رعایت مسایل ایمنی وبدون همراهی یک فرد متخصص در این زمینه ممکن است وضعیت بیمار را وخیم تر کند.

گاهی ممکن است حادثه بی خبر بر آرامش خانه و خانواده تان مثل یک مهمان ناخوانده وارد شود. شکستگی استخوان، سکته قلبی، مغزی و بسیار موارد دیگر شما را در موقعیتی قرار می دهد تا با مشاوران ما تماس بگیرید.

چنانچه بیمار نیاز فوری به پژشک و تیم درمانی داشته باشد و شما از ترافیک و خیابان های شلوغ نگران هستید، می توانید به  آمبولانس خصوصی اعتماد کنید. خیابان های شلوغ ، چراغ قرمز و ترافیک برای کادر  آمبولانس خصوصی معنایی ندارد.

 

 

موارد  استفاده از خدمات آمبولانس غیر دولتی

۱۱۵ یا همان اورژانس عمومی همیشه در دسترس عموم نیست. مگر این که بیمار بدحالی داشته باشید که دچار وضعیت اضطراری است. اما آمبولانس خصوصی دامنه خدماتش گسترده تر است. دسترسی به آن راحت تر بوده و می توانید برای نیازهای کوچک وغیر اضطراری هم روی آن حساب باز کنید.

خدمات آمبولانس خصوصی شامل این موارد است:

جابجایی بیمار برای عکس برداری، ویزیت ، سونوگرافی و غیره نیز جهت تامین رفاه و آسایش بیمار عزیز شما.

یکی دیگر از خدمات آمبولانس خصوصی که بسیار ارزشمند است، رساندن بیمار به مراکز و بیمارستان های مورد نظر بیمار و خانواده اش است. در اورژانس ۱۱۵ پرسنل تنها موظف اند تا بیمار را به نزدیک ترین بیمارستان انتقال دهند. به بیانی دیگر بیمار و همراهانش در انتخاب بیمارستان قدرت انتخاب نداشته و در حوزه اختیارات ایشان نیست.

چنانچه بیمار شما درخواست رفتن به بیمارستان خصوصی را از تیم خدمات آمبولانس خصوص داشته باشد، در رساندن اوبه بیمارستان مورد نظر ایشان دریغ نمی شود.

انتقال بیماران ترخیص شده از بیمارستان به خانه نیز از جمله خدمات آمبولانس خصوصی است. بیمار تازه جراحی شده، نباید با اتومبیل شخصی جابجا شود.

چه بسا وضعیت ناگواری در راه اتفاق بیفتد. شما می توانید استفاده از آمبولانس خصوصی بهره بگیرید.  کارشناسان فوریت های پزشکی بیمار را تا خانه همراهی خواهند کرد.

 

نرخ خدمات آمبولانس غیر دولتی

هزینه خدماتی که آمبولانس خصوصی ارایه می دهد به عوامل مختلفی بستگی دارد. این جا به مهمترینها آشاره می شود:

عددی که کیلومتر شمار نشان میدهد از جمله عوامل مهم در تعیین تعرفه این خدمات است.

اینکه درحین انتقال بیمار به بیمارستان یا برعکس از کادر پرستاری استفاده کرده باشد، در هزینه ها تاثیر خواهد داشت.

شما می توانید برای رفاه بیمار، نیروی کمکی بیشتری مطالبه کنید.  این مورد نیز در نرخ خدمات آمبولانس خصوصی اضافه خواهد شد.

توجه به این مساله که در چه وقت از شبانه روز، از خدمات آمبولانس غیر دولتی  استفاده کرده باشید نیز در محاسبه قیمت ها بی تاثیر نخواهد بود. معمولا ساعاتی که پیک شلوغی خیابان هاست، قیمت  آمبولانس خصوصی را افزایش می دهد.

 

جمع بندی

خدمات آمبولانس خصوصی دامنه گسترده و متنوعی را در ارایه کمک رسانی به بیمار داراست. بیمار و همراهنش نباید در انتخاب بیمارستان دغدغه ای داشته باشند.

پرسنلی که در آمبولانس خصوصی مشغول خدمترسانی هستند از حیث دانش ، تجربه و تعهد کوچک ترین وجه تمایزی با پرسنل اورژانس عمومی ندارند. از این که با ما بودید متشکریم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

آخرین مطالب