راهنمایهای آمبولانس خصوصی را جدی بگیریم

راهنمایهای آمبولانس خصوصی را جدی بگیریم

آمبولانس خصوصی نوبنیاد

راهنمایهای  آمبولانس خصوصی می تواند قبل از رسیدن آمبولانس به محل به شما کند تا بیمارتان در وضعیت بهتری از بیماری قرار بگیرد. در هر ساعت از شبانه روز حتی در تعطیلات رسمی، خادمین سلامت را در دسترس شما می باشد.

می توانید با شماره هایی که در اختیار شما گذاشته ایم،  با مشاورین ما تماس گرفته و از راهنمایی های آن ها برخوردار شوید.

با خواندن این متن، با نحوه خدمت رسانی نیروی های حاضر در پایگاه های آمبولانس خصوصی آشنا می شوید. ضمن آرزوی سلامتی برای شما و خانواده تان، توصیه می کنیم اطلاعات ارایه شده در این مقاله را جدی بگیرید.

چراکه حادثه همیشه در کمین است. این که بتوانید در مواقع بروز خطر واکنش صحیحی از خود بروز بدهید، حاصل نمی شود مگر با مطالعه و یادگیری در این زمینه.

 

راهنمایهای آمبولانس خصوصی و سکته قلبی

اگر یکی از افراد خانواده یا یکی از همکارانتان ، دچار سکته قلبی شد، تماس با اورژانس ۱۱۵ یا آمبولانس خصوصی عاقلانه ترین کار است.

سپس با حفظ خونسردی کمربند و لباس های تنگ بیمار را سبک کنید. به او آرامش خاطر بدهید و در حالت نیمه نشسته قرار بدهید. فاصله پشت بیمار تا زمین باید در زاویه ۷۵ درجه باشد. سر بیمار را بالا نگه داشته و زانوها را جمع کنید.

چنانچه بیمار از قرص زیرزبانی استفاده می کند، یک قرص زیر زبانش بگذارید. حتی اگر قبلا از داروی قلبی استفاده می کند مثل نیتروگلیسیرین یا اسپری های قلبی ، این داروها را در اختیارش بگذارید.

اگر بیمار یکی از افراد خانواده شماست و مطمئن هستید که به قرص آسپرین حساسیت دارویی ندارد، این قرص رقیق کننده خون را به او بخورانید. اگر بیمار هوشیاری دارد، از او بخواهید تا آسپرین را بجود .

جویدن آسپرین قبل از رسیدن آمبولانس می تواند خون او را رقیق تر کرده و از لخته شدن خون جلوگیری کند. در ضمن عمل جویدن موثرتر از بلع آن است.

اگر بیمار بیهوش شد، نگران نباشید! می توانید با تکنسین های فوریت پزشکی تماس بگیرید. یکی از خدمات برتر آمبولانس خصوصی، ارایه مشاوره و توصیه های پزشکی در مواقع حساس و ضروری است .

آنها موبه مو مواردی که در بهبود سلامت بیمار دخالت داشته باشد، به شما ارایه می دهند.

ممکن است نیاز باشد به احیای قلبی ریوی. با این شیوه از احیاء آشنایی ندارید؟ پرسنل فوریت های پزشکی تا رسیدن به محل حادثه به شما خواهند گفت که چگونه با موفقیت یک احیاء قلبی ریوی روی بیمارتان داشته باشید.

 

راهنمایهای آمبولانس خصوصی و سکته مغزی

 

قبل از ورود به بحث ، اجازه بدهید علائم فردی را که دچار سکته مغزی شده است، بررسی کنیم.

اگر شاهد افتادگی یک طرف صورت و دست بیمار بودید یا بیمار قادر به تکلم نباشد، ناتوانی در شناخت افراد ، سردردهای شدید، از دست دادن تعادل در راه رفتن و عمل بلعیدن غذا ، قبل از انجام هر کاری با اورژانس ۱۱۵ یا نزدیکترین مرکز خدمات آمبولانس خصوصی تماس حاصل فرمایید.

قبل از این بیمار شما به خدمات برتر آمبولانس خصوصی دسترسی پیدا کند، این موارد را به کار ببندید:

بیمار چنانچه دارای هوشیاری است، در حالت نشسته قرار بدهید. فک و چانه او را به سمت بالا بگیرید. به صدای نفس های او گوش کنید. خیلی مهم است که قفسه سینه بیمار پایین بالا برود.

به او آرامش داده و مطمئن شوید که راه مجاری تنفسی او باز است. حفره دهانی او را بررسی کنید . اگر لقمه غذا، آدامس ، سیگار، دندان مصنوعی در دهان دارد، آنها را خارج کنید.

تا رسیدن آمبولانس از دادن هر گونه دارو، خوراکی و حتی آب ، آب قند و … به بیمار خودداری کنید. بدن بیمار را با پتو بپوشانید تا از هدررفت گرمای بدنش جلوگیری شود. با او حرف بزنید! به او دلگرمی بدهید و از او بخواهید تا دست شما را فشار دهد. اگر موفق به این کار شد یعنی وضعیت هوشیاری او نگران کننده نیست.

اگر بیمار هوشیاری خود را از دست داد، او را به آرامی روی پهلو بخوابانید. اطراف بیمار را خلوت کنید .

با یک سوزن خیاطی ضدعفونی شده ، سرانگشت های بیمار را سوراخ کنید تا چند قطره خون بیرون بیاید. این شیوه ساده اما موثر می تواند هوشیاری بیمار را برگرداند.

اگر دهان بیمار کج شده باشد، گوشهای او را به آرامی بمالید . لاله گوش را هم سوزن بزنید تا چند قطره خون جاری شود. خواهید دید، فک و حالت طبیعی دهان بیمار برخواهد گشت.

همین چند راه کار ساده اما اصولی می تواند، جان بیمار از وخیم تر شدن نجات بدهد.

 

جمع بندی

شما می توانید از قبل از رسیدن تکنسین های فوریت های پزشکی از راهنمایهای آمبولانس خصوصی بهره مند شوید. به کار بستن نکاتی که این عزیزان به شما ارایه می دهند، در وضعیت سلامت بیمار شما نقش پررنگی خواهد داشت.

پرسنل مجرب ما قبل از این که اورژانس بر بالین بیمار حاضر شود، از طریق تلفن وضعیت بیمار را رصد کرده و راهنمایی های لازم را در اختیارتان خواهند گذاشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

آخرین مطالب