آشنایی با اندیکاسیون های اعزام اورژانس هوایی

آشنایی با اندیکاسیون های اعزام اورژانس هوایی

آشنایی با اندیکاسیون های اعزام اورژانس هوایی

آیا قصد آشنایی با اندیکاسیون های اعزام اورژانس هوایی را دارید؟ آیا می دانید اندیکاسیون چیست؟ همانطور که مستحضر هستید امروزه برای خدمت رسانی بیشتر به مردم مراکز زیادی راه اندازی شده اند که یکی از مراکز معتبر و مطمئن که فعالیت خود را تحت نظارت وزارت بهداشت آغاز کرده است.

مرکز آمبولانس خصوصی آرمان است. این مرکز برای ارائه بهترین خدمات به مردم بهترین نیروی کار را، به کار گرفته است. برای اعزام آمبولانس هوایی اندیکاسیون های لازم را در نظر خواهند گرفت. در ادامه مطالب همراه ما باشید تا اطلاعات لازم در مورد اندیکاسیون های اعزام آمبولانس هوایی به دست بیاورید.

اورژانس هوایی

قبل از اینکه بخواهیم شما را با اندیکاسیون های اعزام اورژانس هوایی آشنا کنیم، ترجیح می دهیم اطلاعات لازم درباره ی اورژانس هوایی را در اختیار تان قرار دهیم.

بخش اورژانس دارای چندین وسیله نقلیه می باشد که یکی از پر کاربرد ترین وسیله های نقلیه برای ارائه ی کمک های پزشکی فوری، اورژانس هوایی می باشد، این اورژانس هنگامی که اورژانس زمینی به دلیل سرعت کم یا دور بودن مکان مورد نظر نمی تواند به موقع به بیمار کمک رسانی کند، اعزام می شود.

اورژانس هوایی دارای گروه متخصص و تجهیزات مجهزی است که تا رسیدن بیمار و مجروح به بیمارستان بهترین خدمات را ارائه خواهند داد. در ادامه ی مطالب چند مورد از مزایای انتقال هوایی بیمار و مجروح بیان شده است:

بالگرد های هوایی مجهز به بهترین تجهیزات می باشند و در سریع ترین زمان ممکن بیمار و مجروح را به بیمارستان و درمانگاه انتقال می دهند.

یکی دیگر از مزایای حائز اهمیت این وسایل امکان نشست و برخاست در مکان های صعب العبور می باشد. همچنین نیروی کار این مجموعه نسبت به سایر آمبولانس ها با تجربه تر و ورزیده تر هستند.

از دیگر مزایای استفاده از اورژانس هوایی می توان به امکان انتقال تعداد نفرات بیشتر اشاره کرد، زیرا با استفاده از این روش می توان تعداد زیادی بیمار  مجروح جا به جا کرد.

همان طور که در مطالب بالا با مزایای انتقال بیمار به وسیله ی اورژانس هوایی آشنا شدید، می توانید برای کسب بهترین خدمات و انتقال سریع بیمار خود با آمبولانس خصوصی آرمان تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

اندیکاسیون چیست؟

برای انجام برخی از اقدامات پزشکی باید دلیل قابل قبولی در نظر گرفته شود، که به آن اندیکاسیون گفته می شود. به عنوان مثال برای به کارگیری برخی از داروها، انجام بعضی از آزمایش ها و اعزام آمبولانس هوایی یا انجام جراحی باید اندیکاسیون های مخصوصی را در نظر داشت، که ممکن است برخی از افراد، معنی نادرستی برای این اصطلاح در نظر داشته باشند.

در اصل تشخیص به معنای ارزیابی برای دارا بودن یا موجود بودن یک وضعیت پزشکی است، که به طور کلی به معنای دلیل استفاده، خواهد بود.

این نکته نیز باید گفته شود که معنی اصطلاح ضد اندیکاسیون به معنای علتی برای پرهیز از تجویز دارو یا همان تجویز پزشکی می باشد، در چنین شرایطی ریسک های درمانی در مقابل مزایای آن برتری خواهد داشت.

آشنایی با اندیکاسیون های اعزام اورژانس هوایی1

آشنایی با اندیکاسیون های اعزام اورژانس هوایی

در مبحث اندیکاسیون های اعزام اورژانس هوایی، همانطور که در مطالب بالا متوجه شدید اندیکاسیون به معنای دلیلی برای انجام اقدامات پزشکی و تجویز دارو می باشد، که برای اعزام اورژانس هوایی نیز یعنی اندیکاسیون، وجود دارد که در ادامه مطالب بیان شده اند:

  • کاهش سطح هوشیاری به دلیل سوختگی های شدید بیش از ۱۰ درصد
  • برخی بیماری‌های خاص مانند سکته های قلبی و مغزی که نمی ‌توان بیمار را به وسیله روش های زمینی انتقال داد یا انتقال زمینی سبب تهدید جان بیمار خواهد شد.
  • شکستگی ۲ استخوان بلند یا بیش از آن
  • در مواردی که عضو بدن قطع می شود.
  • مشکلات ستون فقرات با شواهد پاراپلژی
  • رخ دادن حوادث غیرمترقبه یا پرتلفات
  • اعزام آمبولانس هوایی با توجه به درخواست EOC دانشگاه
  • انتقال تجهیزات و نیروی انسانی متخصص به صحنه حادثه، در حوادث غیر مترقبه یا پرتلفات
  • ترومای قفسه سینه که سبب به وجود آمدن عارضه سینه می گردد.

نتیجه گیری درباره اندیکاسیون های اعزام اورژانس هوایی

آمبولانس خصوصی آرمان با دارا بودن سابقه چندین ساله در زمینه انتقال بیمار و مجروح، آماده خدمت رسانی می باشد.

تمام نیروی کار و تجهیزات این مجموعه به طور مستمر مورد بازرسی قرار میگیرند و تمام استانداردهای لازم را انجام خواهند داد، تمام آمبولانس های به کار گرفته شده در این ناوگان از معتبرترین و بزرگترین برند ها تهیه می شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۹ از ۵
از مجموع ۲۱۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب