اعزام آمبولانس خصوصی 

اعزام آمبولانس خصوصی 

اعزام آمبولانس خصوصی 

اعزام آمبولانس خصوصی زمانی صورت می گیرد که فردی دچار مصدومیت، سکته قلبی، مغزی ، مسمومیت وغیره شده باشد. معمولا در چنین شرایطی بنا به درخواست و صلاحدید فرد بیمار یا همراهان او به مراکز آمبولانس خصوصی تماس گرفته می شود.

زیرا انتقال وی به مراکز درمانی با ترافیک سنگین خیابان های تهران امر آسانی نیست. از طرفی نیاز است یک تیم ماهر و با تجربه در زمینه پزشکی بر بالین بیمار حضور داشته باشند. این امر  سلامت بیمار و وضعیت او را تا رسیدن به بیمارستان مورد پایش قرار می  دهد.

 

اعزام آمبولانس خصوصی در سریع ترین زمان

 

بنابراین اعزام آمبولانس خصوصی در سریع ترین زمان ممکن بسیار عامل حیاتی در کمک به بیمار در ساعات اولیه است. تصور کنید فردی دچار سکته قلبی یا مغزی شده است.

شما به مرکز آمبولانس تماس می گیرد. از طریق تلفن خدمات امدادی به شما ارائه می شود. چند راهکار ساده از سوی تکنسین های امدادی که در راه هستند باعث می شود تا حد قابل قبولی وضعیت بیمار در حالت مطلوبی قرار بگیرد. رعایت همین چند نکته ساده می تواند از بروز خطرات بیشتر جلوگیری کند.

بسیاری از همشهریان برای رفتن به بیمارستان های مدنظرشان با اورژانس ۱۱۵ دچار مشکل می شوند. متاسفانه همکاران ما در ارژانس دولتی بیمار را به اولین و نزدیکترین بیمارستان رسانده به ماموریت خود پایان می دهند.

لذا بیشتر مخاطبین مراکز آمبولانس خصوصی کسانی هستند که برای انتقال مصدومین تمایل دارند خودشان بیمارستان و مقصد را مشخص نمایند.

اعزام آمبولانس خصوصی و اقداماتی که باید صورت بگیرد

 

قبل از این که بیمار به مراکز درمانی منتقل شود، لازم است برخی اطلاعات درباره نشانی ، شرح بیماری و سطح سلامتی او از طریق بیسیم در اختیار نیروهای مستقر در مراکز قرار بگیرد.

تمامی زمان هایی که تکنسین بر بالین بیمار در حال ارایه خدمات پزشکی است ، به سمع و نظر پرسنل اتاق فرمان توسط اپراتور بی سیم می رسد.

زمان اعزام، زمان رسیدن به محل،زمان حرکت آمبولانس از محل، زمان رسیدن به بیمارستان از جمله مواردی است که حتما باید تکنسین های حاضر در آمبولانس به صورت گزارش به مراکز مبادله نمایند.

 

اعزام آمبولانس خصوصی در سریع ترین زمان
اعزام آمبولانس خصوصی در سریع ترین زمان

کار اتاق فرمان

 

در اتاق فرمان تمامی تماس های تلفنی و بی سیمی با قید تاریخ و زمان دقیق توسط دستگاه مخصوصی ضبط و ثبت می شود.

پس از اعزام آمبولانس به محل تکنسین های فوریت پزشکی شرح حال بیمار را مورد بازبینی و بازرسی قرار می دهند. این معاینه فوری بسیار در ارایه خدمات پیش بیمارستانی حایز اهمیت است.

باز کردن راه ورود و خروج هوا و کمک به اکسیژن رسانی بهتر ،

ثابت سازی اندام های شکسته،

احیاء قلبی و ریوی ،

پیدا کردن رگ

و شروع تزریق و خوراندن برخی از داروها از اقدامات اولیه تکنسین های فورت پزشکی است.

پس از معاینه اولیه و خدمات ابتدایی، شرح حال بیمار یا مصدوم به صورت تلفنی یا بی سیم به سمع و نظر پزشک اتاق فرمان می رسد. پزشک به صورت تلفنی یا بیسیم تکنسین ها را از نوع مراقبت ها و داروهایی که باید به بیمار داده شود، مطلع می سازد .

در واقع پزشک با این که در آمبولانس حضور فیزیکی ندارد اما به صورت غیرمستقیم در پایش سلامت بیمار دخالت دارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره آمبولانی خصوصی به صفحه ویژگی های یک آمبولانس خصوصی ایده آل مراجعه نمایید.

پایان ماموریت در آمبولانس خصوصی

 

پس اعزام آمبولانس خصوصی و ترک محل اقدامات تکمیلی توسط نیروهای حاضر در خودرو انجام می شود. این اقدامات شامل معاینه کامل و نوشتن شرح حال تکمیلی بیمار است.

طول مسیری که طی می شود فرصت بسیار مناسبی برای کادر درمان است. آنها این فرصت را خواهند داشت تا علایم حیاتی بیمار مورد بازبینی و بررسی قرار گیرد. این دقایق اولیه چناچه با خدمات پزشکی صحیح و اصولی همراه شود، می تواند جان بیمار را نجات بدهد.

پس از رسیدن به بیمارستان و تحویل بیمار به تیم درمانی ماموریت امدادی به پایان می رسد.

اعزام آمبولانس خصوصی به صورت شبانه روزی

پایگاه های اورژانس خصوصی به صورت شبانه روز و در تمام اوقات شبانه روز موظف به ارایه خدمات است. اعزام نیروهای ما در کمترین ساعت ممکن پاسخ به اعتمادی است که به تیم درمانی ما داشته اید.

 

سخن پایانی

 

کادر امدادرسانی، پس از اولین تماس از سوی شما به خود را به بالین بیمار برسانند.  کمک های اولیه و پیش بیمارستانی توسط آنها در اختیار بیمار قرار می گیرد.

اعزام آمبولانس خصوصی حتی در ایام تعطیل و اعیاد و سوگواری های رسمی کشور نیز امکان پذیر است .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین مطالب