مرکز آمبولانس خصوصی آرمان و خدماتی که ارایه می دهد

مرکز آمبولانس خصوصی آرمان و خدماتی که ارایه می دهد

مرکز آمبولانس خصوصی آرمان

مرکز آمبولانس خصوصی آرمان سالهاست که در راستانی کمک رسانی به شهروندان تهرانی در حال فعالیت است. این مرکز با برخورداری از نیروی های تحصیل کرده و مجرب در اسرع وقت خود را به محل حادثه می رسانند. تجهیزات نوین پزشکی، یکی از ده ها  پشتوانه ای است که ما را به خدمت رسانی دلگرم تر می کند. مجوزهای لازم و قانونی را داراست و خدماتی که ارایه می دهد ، مطابق با ضوابط و مقررات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

از آن جا که حادثه خبرنمی کند، اعزام نیرو به محل درهر ساعتی از شبانه روز حتی در ایام تعطیلات رسمی کشور امکان پذیر است.

درباره مرکز آمبولانس خصوصی آرمان باید خاطر نشان کرد:

تمدید قردادها و تماس های مکرر به این مرکز نشان دهنده اعتبار و حسن انجام کار نیروهای وظیفه شناس ما می باشد. برای آشنایی بیشتر با مرکز آمبولانس خصوصی آرمان خواهشمندیم تا پایان این مقاله با ما بمانید.

 

طیف خدمات قابل عرضه در مرکز آمبولانس خصوصی آرمان

* انتقال بیماران از خانه به بیمارستان و برعکس با همراهی نیروهای مجرب و آموزش دیده امکان پذیر است. این جابجایی ها با رعایت کامل نکات ایمنی و زیر نظر معاونت درمان دانشکده های پرشکی صورت می گیرد.

همان طور که می دانید، عمل های جراحی در هر قسمت از بدن که صورت گرفته باشند، فقط سی درصد سلامتی را تضمین می کنند. هفتاد درصد مابقی منوط به مراقبت های پس از عمل است.

* نقل و انتقالات بیمار تنها به بیماران جراحی شده محدود نمی شود. بیماران خاص که شرایط ویژه ای دارند نیز می توانند از خدمات ما استفاده کنند. نوزادان ، افراد کهن سال، جانبازان و معلولین عزیز، بیماران درگیر با اعتیاد، عزیزان مبتلا به بیماری های اعصاب و روان (اورژانس روان پزشکی) از جمله این افراد هستند.

پیشنهاد مطالعه: از آنجایی که بدن نوزادان ضعیف تر از بزرگسالان است، برای انجام بهتره مراقبت ها از نوزادان در مزکز آمبولانس خصوصی آرمان ، آمبولانس نوزاد نیز برای خدمت رسانی تجهیز و آماده شده است.

در مرکز آمبولانس خصوصی آرمان برای هر کدام از این عزیزان خدمات و آمبولانس های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

* اعزام نیروهای اضافه بر سازمان نظیر پزشک، پرستار، امدادگر به همراه آمبولانس به محل مطابق خواست متقاضیان.

* آمبولانس خصوصی مرکز آرمان تمامی جاده های کشور و شهرهای دور و نزدیک را پوشش می دهد.

*برخورداری از آمبولانس استقرار در تجمعات عمومی نظیر مسابقات ورزشی، همایش ها و …

*ارایه مشاوره پزشکی توسط نیروهای متخصص به صورت تمام وقت .

*عقد قراداد با شرکت های بزرگ و کارخانجاتی که کارگران و کارمندان زیادی در مجموعه خود دارند. احتمال وقوع خطر در مکان و زمانی پیش بینی می شود.

لذا مدیران دلسوز و آگاه قبل از وقوع پیامدهای غیرمترقبه و جبران ناپذیر، با ما تماس گرفته و خواهان اعزام آمبولانس و تجهیزات پزشکی می باشند. همان طور که می دانید، حضور آمبولانس های استقرار برای حفظ و ایمنی سلامت کارکنان صنایع امری اجتناب ناپذیر و ضروری است.

 

مرکز آمبولانس خصوصی آرمان

کرایه آمبولانس خصوصی چرا و چگونه ؟

گاهی بیماران در وضعیتی قرار میگرند که لازم است برای حفظ و تامین سلامت ایشان آمبولانس خصوصی کرایه داده شود. گاهی نیز بیمارستان ها و مراکز درمان خصوصی به دلایلی قادر نیستند از آمبولانس هایی که در اختیار دارند کمک بگیرند.

به عنوان مثال تمامی آمبولانس های بیمارستان خصوصی در ماموریت هستند. یا این که از نظر فنی و موتوری در تعمیرگاه خودرو نیاز به سرویس دارد. در چنین شرایطی تقاضای بیماران برای نقل و انتقال بیش از تعداد آمبولانس های بیمارستان است.

لذا بیمارستان ها برای رفع کمبودها در این زمینه از مراکز آمبولانس خصوصی کمک میگیرند. این اجاره ها می تواند موقت یا دائمی باشد.

شما چه یک شهروند معمولی باشید، یا مدیر یک بیمارستان این نکته را در نظر بگیرید:

کرایه آمبولانس حتما باید از مراکز معتبر صورت بگیرد. حتما قبل از عقد قرداد ، مجوزهای قانونی و مدارک کلیه پرسنل را بررسی کنید. برخورداری از تجهیزات پزشکی پیش شرط کافی در این زمینه است.

گفتنی است، اجاره آمبولانس خصوصی از آنجا که یک عمل پیشگیرانه از حوادث احتمالی است، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

رسیدگی به وضعیت پایدار بیمار درحین جابجایی می تواند شما را از بسیاری از هزینه های بعدی بی نیاز کند.

جهت رزرو آمبولانس خصوصی کافی است با شماره های که در اختیارتان گذاشته ایم ، تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ما به صورت آنلاین به شما مشاوره خواهند داد تا در اسرع وقت به بهترین خدمات و آمبولانس خصوصی دسترسی پیدا کنید.

 

سخن آخر

مرکز آمبولانس خصوصی آرمان طی سالها تلاش به شهروندان  به سطح بالایی از تجربه  در این حوزه رسیده است. شاهد این مدعا تعداد تماس ها و عقد قردادهایی است که با این مرکز گرفته می شود.

تمام سعی ما رساندن بیمار در شرایط ایمن و مطلوب از خانه به بیمارستان یا برعکس است.

تکنسین های فوریت های پزشکی ما تمام مدت بر بالین بیمار حضور دارند.

ثانیه به ثانیه وضعیت جسمانی او را رصد می کنند. تا در نهایت تجربه بیماری داری شما به یک پایان خوش ختم شود. از این که به ما و مجموعه توانایی که در اختیار داریم ، اعتماد می کنید، متشکریم.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین مطالب