درباره خدمات و تعرفه آمبولانس خصوصی چه می دانیم ؟

 درباره خدمات و تعرفه آمبولانس خصوصی چه می دانیم ؟

تعرفه آمبولانس خصوصی

آمبولانس خصوصی جزو خدمات پیش بیمارستانی محسوب می شود. از نظر کارشناسان ما پس از وقوع حادثه ثانیه به ثانیه آن برای تکنسین های فوریت پزشکی مهم و حیاتی است.

اگر این خدمات به سرعت و با کیفیت بالایی به بیمار عرضه شود، احتمال هر گونه خسارات جبران ناپذیر را می گیرد. یکی از دغدغه های کاربران آمبولانس، خدمات و تعرفه آمبولانس خصوصی است.

امیدواریم با خواندن این متن به قسمت هایی از سوالات شما پاسخ هایی روشن ارایه دهیم.

وجه تمایز خدمات و تعرفه آمبولانس خصوصی با اورژانس ۱۱۵

وجه تمایز خدمات و تعرفه آمبولانس خصوصی با اورژانس 115

نجات جان بیماران از خطرهای احتمالی، از جمله خدمات ارزشمندی است که تکنسین های فوریت های پزشکی به عهده دارد. کارشناسان تحت اختیار آمبولانس خصوصی با سرعت عمل بالا و دانش و مهارت خوبش به کمک بیماران می شتابند.

با این همه به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات لازم است به این مساله نیز توجه داشته باشیم که هزینه های استفاده از آمبولانس خصوصی چگونه تعریف می شوند.

تعرفه ها در آمبولانس خصوصی از ناحیه مالیات مردم و با بودجه ای که وزارت خانه به آن اختصاص داده است، تامین می شود. اما در پایگاه خصوصی برای تامین حقوق و دستمزد پرسنل خود ، هزینه های جاری و مرتبط با تجهیزات پزشکی نیازمند دریافت وجه از بیماران می باشد.

از همین رو با این که کیفیت خدمات ارایه شده در آمبولانس خصوصی با اورژانس ۱۱۵ تفاوتی ندارد اما تعرفه آمبولانس خصوصی بیشتر محاسبه می شود.

دایره خدمات و تعرفه اورژانس خصوصی به نحوی با آمبولانس های دولتی کمی تفاوت دارد. همانطور که می دانید، آمبولانس دولتی موظف است تا در هنگام وقوع حوادث جاده ای مثل تصادف ، آتش سوزی ساختمان، سکته قلبی و مغزی ، حوادث طبیعی و غیره جزو اولین افرادی باشند که به محل حادثه اعزام می شوند.

آنها پس از ارایه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان ، آنها را به اولین و نزدیکترین مرکز درمانی کشور انتقال می دهند. تمام ماموریت این عزیزان از انتقال بیمار از محل حادثه به بیمارستان است و پس از آن هیچ خدماتی از طرف آنها ارایه نخواهد شد.

اما خدمات و تعرفه آمبولانس خصوصی این گونه نیست. آنها به ارایه خدماتی می پردازند که ممکن است در نگاه اول هرگز اورژانسی به نظر نرسد. تنها برای امنیت خاطر و رفاه بیشتر بیماران، آمبولانس خصوصی به آنها خدمت رسانی می نماید.

جابجایی بیماران از بیمارستان به بیمارستان دیگر، انتقال بیمار از خانه به بیمارستان و برعکس، اعزام بیمار به شهرهای دیگر، آمبولانس ویژه حمل نوزاد و غیره از جمله خدماتی است که آمبولانس خصوصی برعهده دارد.

جهت افزایش اطلاعات درباره نحوه محاسبه و تعیین قیمت و آمبولانس خصوصی به صفحه نرخ آمبولانس خصوصی مراجعه نمایید.

 

آمبولانس خصوصی آرمان
آمبولانس خصوصی آرمان

خدمات و تعرفه آمبولانس خصوصی چگونه ارزیابی می شود؟

خدمات آمبولانس خصوصی دامنه متنوعی دارد که در سطور فوق به قسمت هایی از آن اشاره شد، اما تعرفه آن نیز به عواملی بستگی دارد که به آن اشاره می شود.

مسافت بین خانه تا بیمارستان

مسافت بین خانه تا مرکز درمانی مهمترین فاکتور در تعیین قیمت است. این که آمبولانس خصوصی طی این مسیر  چه اندازه کیلومترشمارش شماره انداخته باشد، تاثیر مستقیمی روی هزینه ها خواهد داشت.

خدمات و تعرفه آمبولانس خصوصی در مواردی که بیمار از شهری به شهری دیگر منتقل شود، بر قیمت گذاری اثر مستقیمی خواهد گذاشت.

در شهرهای پرجمعیت که خیابان های پرترددی دارد، ساعات به کرایه رفتن آمبولانس را نیز محاسبه می کنند. به همین دلیل در شهرهای کوچکتر که بار ترافیکی کمتری دارند، هزینه حمل بیمار کمتر برآورد می شود.

شرایط جسمانی بیمار در خدمات و تعرفه آمبولانس خصوصی

وضعیت سلامت بیمار در خدمات و تعرفه امبولانس خصوصی تاثیر مستقیم دارد.  یک بیمار از زمانی که تکنسین فوریت های پزشکی به بالین او حاضر می گردد، تحت درمان دارویی قرار می گیرد.

حتی ممکن است از وسایل مورد نیاز پزشکی نیز استفاده کند. داروها و  دستگاه هایی که برای بیمار در نظر گرفته می شود، در لیست خدمات ارایه شده ثبت می شود. همه این موارد در قیمت تمام شده اثر گذار خواهند بود.

 نتیجه

تعرفه  آمبولانس خصوصی نسبت به اورژانس ۱۱۵  دارای تفاوت هایی می باشد. در آمبولانس خصوصی نوع خدماتی که به بیمار ارایه می شود.

مد نظر قرار می گیرد همچنین دوری یا نزدیکی محل وقوع حادثه به بیمارستان در قیمت ها بی تاثیر نخواهد بود. نوع دارو و تجهیزات پزشکی به کار رفته در ماموریت نیز در نرخ نهایی محاسبه می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین مطالب